آمار آمریکا در جام جهانی از 1930 که اولین حضور آمریکا در جام جهانی بود تا سال 2022.

آمار تیم آمریکا در تمامی جام های جهانی

مقدمه

آمار آمریکا در جام جهانی از 1930 که اولین حضور آمریکا در جام جهانی بود تا سال 2022. آمریکا جزو تیمهای پرطرفدار دنیای فوتبال نیست اما از دهه 70 آنها سعی کردند با جذب ستاره گان پا به سن گذاشته و مشهور دنیای فوتبال لیگ خود را ارتقاء بخشند. ستاره گانی مانند: پله, گرد مولر, جورج بست, بکن بائر, کوبیلاس و ........  بهترین عنوان آمریکا در جام جهانی بر می گردد به اولین دوره مسابقات در 1930 که توانستند مقام سومی را کسب کنند البته آن دوره بازی سوم چهارمی رسم نبود که انجام گیرد. آمریکا بعد از 1950 تا سال 1990 به مدت 40 سال در جام جهانی حضور نداشت ولی از 1990 همیشه در جام جهانی حاضر بوده. البته منهای 2018 روسیه. آمریکایی ها یکبار هم در 1980 روسیه بازیهای المپیک را تحریم کردند و شرکت نکردند. آمریکا در 1994 جام جهانی را به کشورش برد تا سطح فوتبال خود را بالا ببرد. آنها 8 سال بعد در بازیهای 2002 کره و ژاپن عملکردی عالی از خودشان نشان دادند و به 1/4 نهایی هم صعود کردند, که بهترین نتیجه آمریکا بعد از 1930 به شمار می آید. آمریکا در 2022 هم با نمایشی زیبا از گروهی مشکل که انگلیس, ولز و ایران هم در آن قرار داشتند موفق به صعود شد. در این والپیپر تمامی بردها, باختها, مساوی ها و نتایج آمریکا برابر حریفان خود در جام جهانی فوتبال را به صورت دقیق درج شده است. علاقه مندان به تیم ملی آمریکا می توانند از این والپیپر برای اطلاع از تاریخچه ی تیم محبوب خود استفاده نمایند.

1930

 


جام جهانی 1930  حضور داشت

آمریکا هم به مانند اکثر تیمهای قاره ی آمریکا در اولین دوره مسابقات در 1930 اروگوئه شرکت کرد. آنها هر دو بازی مرحله گروهی را با پیروزی و بدون گل خورده پشت سر گذاشتند تا راهی نیمه نهایی شوند. ولی آنها در نیمه نهایی به یک تیم گردن کلفت به نام آرژانتین برخورد کردند و با 6 گل مغلوب شدند. در 1930 بازی سوم چهارمی در کار نبود و مدالی به بازیکنان تیم سوم داده نشد. آمریکا فقط به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به یوگوسلاوی در جدول کلی مسابقات عنوان سومی را گرفت. این مسابقات بهترین نتیجه آمریکا در تاریخ حضورش در جام جهانی به شمار می آید. مربی آمریکا رابرت میلر بود و برت پیتنود با 4 گل زده بهترین گلزن تیمش در این مسابقات بود. رکوردی که هیچ آمریکایی تا امروز موفق به کسب آن نشده است.


جام جهانی 1934  حضور داشت

در انتخابی جام جهانی 1934 تیم آمریکا با تک پیروزی مقابل مکزیک توانست به جام جهانی راه پیدا کند. اما در جام جهانی 1934 به دلیل حذفی بودن مسابقات در همان بازی نخست برابر ایتالیای میزبان از گردونه مسابقات کنار رفت. لازم به یادآوری است که ایتالیا در 1934 و 1938 قهرمان جهان شد.


جام جهانی 1938  حضور نداشت

در 1938 آمریکا از شرکت در بازیهای انتخابی صرف نظر کرد.


جام جهانی 1950  حضور داشت

آمریکا در دور انتخابی جام جهانی 1950 در دو بازی رفت و برگشت 12- گل از تیم مکزیک دریافت کرد ولی با بردی که مقابل کوبا در بازی آخرش بدست آورد توانست به جام جهانی برزیل راه پیدا کند. آنها در گروهی بسیار سخت در کنار انگلیس, اسپانیا و شیلی قرار داشتند. بازیکنان ویلیام جفری بازی نخستشان را به اسپانیا و بازی آخر را با 5 گل به شیلی واگذار کردند تا خیلی زود از جام خداحافظی کنند. اما پیروزی که آنها برابر انگلیس به دست آوردند از شگفتی های جام لغب گرفت. تک گل آنها را یک بازیکن اهل هایتی به نام "جو گاییتجنس" به ثمر رساند. وی تنها همین 3 بازی و همین یک گل را برای آمریکا انجام داد و زد.

آمریکا در جام جهانی 1950

 


جام جهانی 1954  حضور نداشت

در بازی های 1954 سوئیس تنها یک تیم از آمریکای شمالی می توانست در مسابقات حضور داشته باشد. آمریکا پس از دو شکست متوالی برابر مکزیک از رسیدن به جام جهانی باز ماند.


جام جهانی 1958  حضور نداشت

در انتخابی 1958 باز آمریکا نتوانست از پس مکزیک برآید و در گروهش بدون امتیاز باقی ماند تا از رسیدن به جام جهانی باز ماند. آمریکا در مجموع 4 بازی 21- گل دریافت کرد و حتی یک گل هم نزد.


جام جهانی 1962  حضور نداشت

در انتخابی 1962 شیلی برای سومین بار متوالی آمریکا توسط مکزیک از رسیدن به جام جهانی باز ماند.


جام جهانی 1966  حضور نداشت

آمریکا در انتخابی جام جهانی 1966 هم همانند دوره قبلی موفق نبود و راه به جایی نبرد.


جام جهانی 1970  حضور نداشت

در 1970 چون مکزیک میزبان مسابقات بود آمریکایی ها شانس بیشتری برای صعود به جام جهانی پیدا کرده بودند. آنها در دور اول انتخابی به عنوان سرگروه راهی بازی آخر با تیم هایتی شدند اما نتوانستند از پس این تیم برآیند. هایتی هم در نهایت مغلوب السالوادور شد.


جام جهانی 1974  حضور نداشت

در انتخابی 1974 هم به مانند سالهای قبل آمریکا نتوانست عملکرد رضایت بخشی از خودش نشان دهد آنها باز هم اثیر تیم خوب مکزیک شدند و از رسیدن به جام جهانی بازماندند. آمریکا حتی یک برد هم در این مسابقات کسب نکرد.


جام جهانی 1978  حضور نداشت

در بازیهای انتخابی جام جهانی 1978 در منطقه کونکاکاف هر 3 تیم مکزیک, آمریکا و کانادا 4 امتیازی بودند ولی چون مکزیک تفاضل گل بهتری داشت به مرحله بعدی صعود کرد و آمریکا هم مانند سالهای قبل نتوانست موفق باشد.


جام جهانی 1982  حضور نداشت

در انتخابی 1982 آمریکا برای هشتمین بار متوالی نتوانست به جام جهانی صعود کند. با این تفاوت که مکزیک هم موفق نشد به جام جهانی برود. هندوراس و السالوادور رقبای قویتری در این بازی ها برای مکزیک بودند.


جام جهانی 1986  حضور نداشت

در انتخابی 1986 تیم آمریکا تنها با اختلاف 1 امتیاز نسبت به  کاستاریکا از رسیدن به دور بعدی بازماند.


جام جهانی 1990  حضور داشت

در سال 1989 آمریکا پس از 10 دوره متوالی و نزدیک به 40 سال غیبت بالاخره به جام جهانی راه پیدا کرد. آنها با تک گل پیروزی بخش "پل کلیجیری" که آن زمان در لیگ آلمان بازی می کرد به جام جهانی 1990 ایتالیا رفتند. آمریکا به همراه کامرون آخرین تیمهایی بودند که مجوز حضور در جام جهانی را گرفتند. مربی آمریکا "باب گانسلر" بود. وی یک تیم بسیار جوان با میانگین سنی 23 سال را روانه مسابقات 1990 ایتالیا کرده بود که جوانترین تیم حاضر بین 24 تیم هم بودند. "تونی میولا" سنگربان آمریکا با 21 سال سن در همین مسابقات رکوردار جوانترین کپیتان تاریخ ادوار جام های جهانی هم لقب گرفت. "کیسی کلر" هم که 8 سال بعد تو جام جهانی مقابل ایران بازی کرد دربازه بان ذخیره آمریکا در این تیم بود. آمریکا بازی اولش را با 5 گل به چکسلواکی واگذار کرد. "پل کلیجیری" تنها گل تیمش در این بازی را زد. در دقیقه 52 "اریک وینالدا" از زمین بازی اخراج شد تا عنوان نخستین بازیکن اخراجی آمریکا در ادوار جام های جهانی را بدست آورد. ولی آمریکا در بازی برابر تیم پرقدرت ایتالیا تنها با یک گل شکست خورد. آنها بازی آخرشان را هم به اتریش واگذار کردند تا بدون امتیاز جام را ترک کنند و به خانه بیایند. اما یک تحول اساسی در راه بود.

آمریکا در جام جهانی 1990

 


جام جهانی 1994  حضور داشت

آمریکا در 1988 توسط فیفا میزبانی جام جهانی 1994 را گرفت. پیشبینی اکثر کارشناسان فوتبال بر این باور بود که جام جهانی در آمریکا با پایینترین تعداد تماشاگر برگزار خواهد شد چون بستکبال, بیسبال, راگبی و هاکی از ورزش های پرطرفدار این کشور بودند و اکثر مردم آمریکا حتی نمی دانستند فوتبال چگونه ورزشی است. اما در میان شگفتی همگان جام جهانی 94 رکورد بیشترین حضور تماشاچی در تاریخ جام های جهانی را شکست. تعداد 3 میلیون و 500 هزار نفر از این بازیها دیدن کردند. رکوردی که همچنان در جام جهانی پابرجاست. در سال 1991 فدراسیون فوتبال آمریکا تصمیم گرفت یک مربی کارکشته به نام "بورا میلوتینوویچ" که در جام جهانی 1986 هدایت مکزیک را به عهده داشت روی کار بیارد. میلوتینوویچ در همان سال ورودش روی نیمکت آمریکا این تیم را قهرمان جام کونکاکاف کرد. آنها در 5 بازی بدون شکست قهرمان مسابقات شدند. سپس یک تورنومنت کوچک در سال 1993 در آمریکا برگزار شد و تیمهای برزیل, انگلیس و آلمان قهرمان جام جهانی 1990 در آن شرکت کردند. آمریکا از تیم پرقدرت آلمان 4 بر 3 شکست خورد ولی انگلیس را 2 بر 0 شکست داد. اما جام جهانی 1994 برای آمریکا با کسب یک تساوی لذت بخش برابر سوئیس آغاز شد. گل تساوی آمریکا را "اریک وینالدا" به ثمر رساند. بازی دوم آمریکا برابر کلمبیا همراه شد با یک حادثه ناگوار در تاریخ جام جهانی. کلمبیا پس از درخشش فوق العاده در انتخابی جام جهانی 94 توسط بسیاری از کارشناسان فوتبال به عنوان مدعی کسب جام انتخاب شده بود. اما این تیم حتی موفق به صعود از گروهش هم نشد. آمریکا 2 بر 1 کلمبیا را شکست داد. کلمبیا هم بازی آخرش را مقابل سوئیس برد. کلمبیا اگر می توانست برابر آمریکا تساوی بگیرد از گروهش بالا می اومد ولی در اون بازی "آندرس اسکوبار" مدافع کلمبیا یک گل به خودی زد تا کلمبیا نتواند از گروهش صعود کند. گفته شد که مافیای مواد مخدر کلمبیا و قماربازان روی صعود کلمبیا پول بسیاری را از دست دادند و به همین دلیل این بازیکن را مقصر اصلی می دانستند. پس از بازگشت کلمبیا به خانه این بازیکن را در پارکینگ منزلش ترور کردند. وی با اصابت 12 گلوله کشته شد. آمریکا بازی آخرش را به رومانی باخت ولی توانست پس از 64 سال از گروهش صعود کند. اما آنها در 1/8 به بدترین قرعه مسابقات یعنی برزیل مدعی خوردند. این بازی در روز استقلال آمریکا یعنی 04 جولای برگزار شد. در دقیقه 44 بازی لئوناردو با ضربه وحشیانه آرنجش به "تب راموس" از زمین بازی اخراج شد و برزیل 10 نفره شد اما "به به تو" 29 دقیقه بعد گل پیروزی برزیل را زد تا میزبان در 1/8 حذف شود. در دقیقه 86 هم "فرناندو کلاویخو" از آمریکا اخراج شد تا دومین اخراجی آمریکا در تاریخ جام های جهانی لقب گیرد.

آمریکا در جام جهانی 1994

 


جام جهانی 1998  حضور داشت

در انتخابی جام جهانی 1998 تیم آمریکا با موفقیت دور اول را پشت سر گذاشت. آنها با پیروزی که در بازی آخر برابر السالوادور بدست آوردند توانستند پس از مکزیک به جام جهانی صعود کنند. مربی آمریکا در جام جهانی 1998 فرانسه "استیو سیپوسون" بود. وی در جام جهانی 1994 دستیار میلوتونوویچ بود. سیپسون تیمی با میانگین سنی 28 سال را به جام جهانی برد. آمریکا 8 لژیونر در این جام داشت که معروفترین آنها "برد فیریدل" دربازه بان لیورپول و "کلودیو رینا" بازیکن باشگاه ولسبورگ آلمان بودند. آمریکایی ها در این بازی ها عملکرد ضعیفی داشتند. آنها بازی نخست را به قهرمان یورو یعنی آلمان واگذار کردند. سپس برابر نماینده ی آسیا ایران 2 بر 1 باختند و در بازی آخر هم با یک گل مغلوب یوگوسلاوی شدند. آمریکا هر سه بازی خودش را باخت و با یک گل زده و بدون امتیاز رتبه آخر بین 32 تیم حاضر در جام جهانی 1998 را بدست آورد.

آمریکا در جام جهانی 1998

 


جام جهانی 2002  حضور داشت

درست بعد از اتمام جام جهانی 1998 "بروس آرنا" هدایت تیم آمریکا را به عهده گرفت. وی چند سال قبل با تیم دی سی یونایتد افتخارات بسیاری را در عرصه مربیگری به دست آورده بود. برای اولین بار تعداد 35 تیم در انتخابی منطقه کونکاکاف حضور داشتند. آمریکا به عنوان تیم سوم منطقه کونکاکاف جواز حضور در جام جهانی 2002 کره و ژاپن را گرفت. "بروس آرنا" تیم بسیار باتجربه ای را روانه ی مسابقات کرده بود. 10 بازیکن بالای 30 سال و میانگین سنی 28 سال و از 23 بازیکن وی تنها 2 بازیکن زیر 10 بازی ملی داشتند. آمریکا بازی ها را با یک شگفتی بزرگ آغاز کرد. آنها بازی اول خودشان را با نتیجه 3 بر 2 از تیم پر ستاره ی پرتغال بردند. این بازی با 2 گل به خودی برای هر دو تیم پرگل به خودی ترین بازی تاریخ جام جهانی تا به امروز است. "برایان مک براید" از آمریکا بهترین بازیکن زمین شناخته شد. آمریکا پس از پیروزی دلچسب مقابل پرتغال به مصاف کشور میزبان کره جنوبی رفت و یک امتیاز دیگر به حسابش واریز کرد. "برد فیریدل" دربازه بان آمریکا بهترین بازیکن زمین شناخته شد. آمریکا بازی آخرش را به لهستان واگذار کرد اما به لطف شکست پرتغال مقابل کره جنوبی توانست به دور بعدی صعود کند. آمریکا در 1/8 مقابل رقیب سنتی و سرسخت خود مکزیک قرار گرفت که سالیان سال همیشه در انتخابی جامهای جهانی مانع صعود آمریکا به جام جهانی می شد. با درخشش "برایان مک براید" و "لاندن داناوان" که در آخر بازی هم بهترین بازیکن زمین هم لقب گرفت آمریکا موفق به شکست مکزیک شد. در دقیقه 87 این بازی "رافائل مارکز" مکزیکی که بعدا جذب باشگاه بارسلونا شد از زمین اخراج شد. اما در 1/4 آمریکا مقابل آلمان قرار گرفت. آلمان این بازی را در حالی با تک گل میشائیل بالاک برد که داور بازی توپی رو که "تورستن فرینگس" هالفبک آلمان با دست از تو دربازه بیرون آورد را ندید. "کلودیو رینا" از آمریکا بهترین بازیکن زمین شناخته شد. آمریکا از جام خداحافظی کرد و به خانه آمد. لاندن داناوان, کلینت متیس و برایان مک براید از ستاره گان تیمشان در این مسابقات بودند.

آمریکا در جام جهانی 2002

 


جام جهانی 2006  حضور داشت

آمریکا در انتخابی جام جهانی 2006 آلمان به عنوان تیم برتر راهی جام جهانی شد. با توجه به موفقیت "بروس آرنا" در دوره قبلی دوباره وی هدایت کشورش را به عهده گرفت. آمریکا 7 لژیونر در لیگ برتر انگلیس داشت. "تیم هاوارد" عضو منچستر یونایتد و "کلودیو رینا" بازیکن منچستر سیتی از مشهورترین لژیونرهای آمریکا در این مسابقات بودند. رینا به عنوان کاپیتان آمریکا چهارمین جام جهانی خود را تجربه می کرد. ولی بازی ها مطابق میل آمریکایی ها پیش نرفت. آنها بازی نخست را با 3 گل به جمهوری چک واگذار کردند و بازی آخر را هم به غنا نماینده آفریقا واگذار کردند. اما آمریکا همیشه شگفتی ساز است. آنها توانستند برابر تیم قدرتمند ایتالیا که قهرمان هم شد یک تساوی بگیرند. در نیمه دوم آمریکا 9 نفره شد و "کیسی کلر" سنگربان آمریکا هم بهترین بازیکن زمین شناخته شد. لازم به یادآوری است که ایتالیا در جام جهانی 2006 فقط 2 گل دریافت کرد که یکی از این دو گل را مقابل آمریکا خورد. آمریکا با کسب 1 امتیاز از دور مسابقات کنار رفت.

آمریکا در جام جهانی 2006

 


جام جهانی 2010  حضور داشت

در سال 2009 آمریکا بالاتر از مکزیک و هندوراس مستقیما راهی جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی شد. اینبار مربی آمریکا "باب بردلی" بود. وی نزدیک به 30 سال در کشورش مربیگری کرده بود. از 23 بازیکن اعزامی وی به آفریقای جنوبی 19تای آن لژیونر بودند. آمریکا بازی ها را با خلق یک شگفتی آغاز کرد. آنها در دقیقه 04 بازی از انگلیس عقب افتادن اما کلینت دمپسی روی اشتباه مرگبار دربازه بان انگلیس بازی را به تساوی کشاند. در بازی بعدی آمریکا در حالیکه 2 بر0 از تیم اسلوونی عقب بود توانست دوبار موفق به گلزنی شود و 1 امتیاز دیگر به اندوخته خود اضافه کند. بازی آخر آمریکا مقابل الجزائر بسیار حائز اهمیت بود. هر 3 تیم انگلیس, اسلوونی و آمریکا شانس صعود داشتند. اسلوونی با کسب یک تساوی هم صعود می کرد اما آمریکا باید بازی آخرش را حتما می برد. بازی ای که سرنوشتش با گل حیاتی دقیقه 91 "لاندن داناوان" مشخص شد. آمریکا در پایان به عنوان سرگروه راهی دور بعدی شد. آنها در 1/8 به مصاف غنا رفتند. غنا گل اول بازی را زد و "داناوان" از روی نقطه پنالتی بازی را مساوی کرد. این سومین و آخرین گل "داناوان" در جام جهانی بود. اما در دقیقه 93 "آساموآ ژیان" روی اشتباه "کارلوس بوکانگرا" گل برتری غنا را زد تا آمریکا از مسابقات کنار رود.

 


جام جهانی 2014  حضور داشت

در انتخابی جام جهانی 2014 تیم آمریکا به عنوان تیم نخست کونکاکاف راهی جام جهانی شد. آنها در این بازیها 15 گل زدند که 8تای آن توسط کلینت دمپسی زده شد. آمریکا در جام جهانی 2014 برزیل در گروه 7 با تیمهای قدرتمند آلمان, پرتغال و غنا کار بسیار سختی در پیش رو داشت. مربی آلمان یورگن کلینزمن آلمانی بود. وی سال 2011 هدایت این تیم را به عهده گرفت و دو سال بعد در 2013 آمریکا را قهرمان جام کونکاکاف کرد. وی "لاندن داناوان" ستاره آمریکا را به تیم دعوت نکرد. آمریکا بازی نخستش برابر غنا را طوفانی آغاز کرد و در همون دقیقه 01 بازی توسط "کلینت دمپسی" کاپیتان خودش به گل رسید. در نیمه دوم غنا بازی را به تساوی کشاند اما "جان بروکس" بازیکن باشگاه هرتا برلین آلمان یک برد شیرین به تیمش هدیه داد. آمریکا در بازی دوم در حالی مقابل پرتغال به تساوی رسید. که 2 بر 1 از این تیم پیش بود و به دلیل وقت اضافه زیادی که داور بازی محسوب کرده بود بالاخره دربازه اش فرو ریخت. بازی آخر آمریکا برابر تیم آلمان بود. نکته جالب این بازی تقابل دو مربی این تیم بود. یوآخیم لو مربی آلمان که در جام جهانی 2006 دستیار کلینزمن بود اکنون مقابل هموطنش قرار گرفته بود. این بازی زیر بارش شدید باران ادامه داشت و با تک گل توماس مولر آلمانی به پایان رسید. پرتغال تیم غنا را شکست داد تا با آمریکا هم امتیاز شود. آمریکا با تفاضل گل بهتر نسبت به پرتغال به دور بعدی صعود کرد که بیشتر آن را هم مدیون بازی 4 بر 0 آلمان مقابل پرتغال بودند. آخرین بازی مرحله 1/8 بین آمریکا و بلژیک برگزار شد. این بازی در 90 دقیقه گلی نداشت. و در ادامه بلژیک 2 بر 1 آمریکا را مغلوب کرد. "جولیان گرین" بازیکن 19 ساله باشگاه بایرن مونیخ تنها گل آمریکا را زد. "تیم هاوارد" سنگربان آمریکا هم بهترین بازیکن بازیکن زمین انتخاب شد. به این ترتیب آمریکا به مانند دوره قبلی در 1/8 از مسابقات کنار رفت.

آمریکا در جام جهانی 2014

 


جام جهانی 2018  حضور نداشت

آمریکا در جام جهانی 2018 که در کشور روسیه برگزار می شد حضور نداشت. آنها در مرحله ی انتخابی با شکست برابر ترینیداد و توباگو از رسیدن به جام جهانی باز ماندند.


جام جهانی 2022  حضور داشت

در انتخابی جام جهانی 2022 قطر, تیم آمریکا بازی آخرش را به کاستاریکا واگذار کرد اما به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به این تیم مستقیما به جام جهانی راه پیدا کرد و کاستاریکا راهی بازی پلی آف با نماینده اقیانوسیه یعنی نیوزلند شد. مربی آمریکا در جام جهانی 2022 "گرگ برهالتر" بود. وی یک سال قبل کشورش را قهرمان جام کونکاکاف کرده بود. آمریکا در گروه 2 با تیمهای انگلیس, ولز و ایران هم گروه بود. آنها بازی نخستشان را با تیم ولز مساوی کردند. تک گل آمریکا را "تیموتی وآ" پسر "ژرژ وآ" معروف به ثمر رساند. علی رغم برد 6 گله انگلیس در بازی اولش برابر ایران آنها نتوانستند گلی به آمریکا بزنند و این بازی بدون گل به اتمام رسید. این برای سومین بار است که آمریکا به انگلیس نمی بازد. انگلیس هیچگاه در جام جهانی موفق به شکست آمریکا نشده است. بازی آخر آمریکا مقابل ایران بسیار حساس بود. ایران حتی با یک مساوی هم به دور بعدی صعود می کرد. اما آمریکا تنها در صورت پیروزی مقابل ایران می توانست صعود کند. در دقیقه 38 "کریستین پولیسیچ" بازیکن باشگاه چلسی گل 3 امتیازی تیمش را زد و پس از برخورد با دربازه بان ایران دچار مصدومیت شد. وی چند دقیقه بعد تعویض شد. به این ترتیب آمریکا به دور بعدی صعود کرد. آنها در 1/8 به مصاف هلند رفتند و با حساب 3 بر 1 مغلوب شدند. با وجود حذف آمریکا از جام آنها امیدهای بسیاری در سالهای آتی دارند, زیرا در 2026 برای دومین بار میزبان جام جهانی هستند.

آمریکا در جام جهانی 2022

 


(آمارهای آمریکا)

بهترین خط حمله:  1930 و 2002  با 7 گل زده

بدترین خط حمله:  1934 و 1998  با 1 گل زده

بهترین خط دفاعی:  1994 و 2022  با 4- گل خورده

بدترین خط دفاعی:  1950 و 1990  با 8- گل خورده

بیشترین تعداد برد:  1930 و 2002  با 2 برد

کمترین تعداد برد:  1934 و 1990 و 1998 و 2006  بدون برد

بیشترین تعداد مساوی:  2010 و 2022  با 2 مساوی

کمترین تعداد مساوی:  1930 و 1934 و 1950 و 1990 و 1998 بدون مساوی

بیشترین تعداد باخت:  1990 و 1998  با 3 باخت

کمترین تعداد باخت:  1930 و 1934 و 2010 و 2022  با 1 باخت

بیشترین امتیاز:  2002  با 7 امتیاز

کمترین امتیاز:  1934 و 1990 و 1998  بدون امتیاز


 

(مشخصات والپیپر)

سازنده: ® Cyrus

رزولوشن: 2730x1535

حجم: 1.88 مگابایت

فرمت: jpeg

سال ساخت: 2022

آپدیت: April 2023

لینک دانلود:  دانلود والپیپر

 

جهت دانلود در سایز اصلی بر روی عکس کلیک راست کرده و گزینه Save Image As را بزنید.
مشکلات, پیشنهادات و نظرات خود را در همین پست یا از طریق ایمیل زیر با ما در میان بگذارید تا به آنها پاسخ داده شود.
cyrus04corporation@gmail.com

 


(تاریخ انتشار صفحه:  7 اردیبهشت 1401)
(تاریخ آخرین ویرایش:  13 فروردین 1402)


 

(لینکهای مرتبط با این موضوع):

 


 

(طبقه بندی موضوعات):

اسکرین سیور برای کامپیوتر

اسکرین سیور تقویم سال برای کامپیوتر

اسکرین سیور متفرقه برای کامپیوتر

نرم افزار کامپیوتر

انیمیشن و ویدیو

آمار تیم ها در جام جهانی فوتبال

بیوگرافی فوتبالیست ها

فوتبالی

فینال جام جهانی فوتبال

غیره مطالب فوتبالی

بیوگرافی بازیگران

ماه تولد

اطلاعات کشورهای جهان

عکس آدامس

ویتامین ها

مطالب و موضوعات متفرقه