بیوگرافی سیلوستر استالونه از مشهورترین بازیگران سینمای اکشن هالیوود. وی با فیلم راکی که نویسنده آن هم بود معروف شد و سپس با بازی در فیلم های رامبو, کبرا, صخره نورد به اوج شهرت رسید.

متولد July 06, 1946 در New York City, New York, United States    پرچم کشور آمریکا

علامت ماه تولد:  صورت فلکی ماه Cancer        عنصر ماه تولد: آب  عنصر آب

والپیپر سیلوستر استالونه بازیگر سینمای هالیوود در قالب طلایی

معرفی

سیلوستر استالونه از مشهورترین بازیگران سینمای اکشن هالیوود. وی با فیلم راکی که نویسنده آن هم بود معروف شد و سپس با بازی در فیلم های رامبو, کبرا, صخره نورد به اوج شهرت رسید. استالونه علاوه بر بازیگری, نویسندگی و نیز کارگردانی هم می کند. و چند سالی هست با سری فیلمهای بی مصرف ها دوباره خود را در دنیای سینما مطرح کرده است.


کودکی

پدر سیلوستر استالونه زاده ایتالیا بود و در دهه ۱۹۳۰ به آمریکا مهاجرت کرده است اما مادرش از نسب اوکراینی - فرانسوی است. برادر کوچک سیلوستر استالونه، فرانک استالونه، بازیگر و موسیقی‌ دان است. به دلیل مشکلاتی که مادرش بر اثر کار از آن‌ها رنج می‌برد، در هنگام زایمان پزشک مربوطه مجبور به استفاده از فورسپس بود، ولی به‌خاطر یک اشتباه، سیلوستر دچار مشکل عصبی و نوعی معلولیت در صورتش می‌شود. قسمت پایین سمت چپ صورت، شامل قسمتی از لب، زبان و چانهٔ او فلج است. در اثر این اتفاق بود که صورت سیلوستر حالت غم‌آلود به خود گرفته و نوع حرف زدنش نیز کمی نامفهوم است. وی مسیحی کاتولیک است. سیلوستر سابقه تحصیل در یک آکادمی نظامی، میامی «دد کالج» و دانشگاه میامی را دارد.


بازیگری

دهه 1970

اولین کار سینمایی او بازی در فیلم مهمانی در خانه کیتی نام داشت. سالها بعد، زمانیکه استالون به شهرت رسید، سازندگان این فیلم آن را با نام جدید مرد ایتالیایی - اشاره به نام مستعار کاراکتر راکی بالبوآ در فیلم راکی - روانه بازار کردند. نقش‌های اولیه استالونه بسیار کوتاه و کم‌اهمیت بودند که از آن‌ها می‌ توان به فیلم موزها ساخته وودی آلن اشاره کرد که استالون در یک پلان در نقش یک جیب بُر ظاهر شده است. استالونه پس از بازی در چند فیلم ضعیف دیگر، شبی با دیدن مسابقه بوکس محمد علی کلی به فکر نوشتن فیلمنامه راکی افتاد. همان شب شروع به نوشتن فیلمنامه راکی کرد و آن را 3 روزه به پایان رساند. استالونه تلاش بسیاری کرد فیلمنامه راکی را بفروشد ولی برای فروش آن شرطی هم داشت. شرط استالون این بود تا خودش نقش اصلی را بازی کند، ولی جان آویلدسن (کارگردان) و تهیه‌ کننده مایل بودند برای بازیگر نقش راکی از یک هنرپیشه مطرح استفاده کنند. کاندیدای این نقش برت رینولد و جیمزکان بودند اما استالونه سرانجام موفق شد آن‌ها را متقاعد کند و خودش نقش راکی بالبوآ را بازی کند. سرمایه فیلم یک میلیون دلار بود، ولی فروش خیره کنندهٔ ۲۱۳ میلیون دلاری آن، استالونه را یک شبه به شهرت رساند. راکی نه تنها از لحاظ بازرگانی بلکه از لحاظ هنری یک پیروزی بی‌ نظیر بود. این فیلم در سال ۱۹۷۶ جایزه اسکار بهترین فیلم را کسب کرد. بعد از اکران فیلم راکی، راجر ایبرت منتقد سرشناس سینمای جهان، استالونه را مارلون براندو ی جدید سینما خواند. استالونه برای این فیلم نامزد جایزه اسکار شد. قسمت‌های دوم، سوم و چهارم راکی را خود استالون کارگردانی کرد. اوج موفقیت این سری (از لحاظ فروش) قسمت چهارم بود که به فروش فوق‌العاده ۳۰۰ میلیون دلار دست یافت. اما قسمت پنجم را که جان آویلدسن (کارگردان قسمت نخست) کارگردانی کرد، در گیشه شکست سختی خورد. در میان بهترین قهرمانان فیلم‌های هالیوود نام استالونه در نقش راکی بالبوآ پس از گریگوری پک در نقش آتیسوس فینچ، هریسون فورد در نقش ایندیانا جونز، شان کانری در نقش جیمز باند، همفری بوگارت در نقش ریک بلین، گری کوپر در نقش ویل کین و جودی فاستر، در نقش کلاریس استارلینگ، در مقام هفتم قرار دارد. سال ۱۹۷۹ از راه رسید و کل سینما دوستان در تب و تاب اکران فیلم راکی ۲ بودند. فیلمی که همه امیدوار بودند به مانند قسمت اول زیبا و دلنشین  باشد اما خیلی ها هم در این بین معتقد بودند سپردن کارگردانیه فیلم به استالون اشتباه بزرگیست که کاراکتر راکی و فیلمش را به تباهی می کشاند. سر انجام راکی ۲ در تاریخ ۱۵ جون با بودجه ی ۶ م دلاری اکران شد و همانطور که پیش بینی میشد استقبال خوبی از این فیلم به عمل آمد...این فیلم در امریکا  ۸۵ م دلار فروخت. هرچند فروش فیلم نسبت  به قسمت اول این فیلم بسیار کمتر بود اما برای تهیه کنندگان این فیلم که انگار ماشین پول سازی را کشف کرده بودند راضی کننده بود. نظر منتقدان هم راجع به این فیلم متفاوت بود اما در کل بسیاری از آنان از راکی ۲ راضی بودند. استالون در این سال برای حضوردر هیچ فیلمی قرارداد امضا نکرد و ترجیح داد کمی استراحت کند.

سیلوستر استالونه در دهه 1970

 

دهه 1980

او در سال ۱۹۸۰ در فیلم اولین خون نقش جان رمبو را که یک سرباز جنگ ویتنام بود بازی کرد. نقشی که قرار بود در ابتدا استیو مک کوئین آن را بازی کند که با مرگ مک کوئین، این نقش به استالون رسید. این فیلم و دنباله‌هایش (به خصوص قسمت دوم) به موفقیت بی نظیری دست یافتند. رمبو: اولین خون قسمت دوم سیصد میلیون دلار و رمبو ۳ صد و نود میلیون دلار در جهان فروش رفتند. استالونه در سال ۲۰۰۸ قسمت چهارم این سری را تحت عنوان جان رمبو کارگردانی کرد. در سال 1985 پیشنهادهای بسیاری به سمت اسلای سرازیر شدند که او ترجیه داد در فیلمی تحت عنوان کبرا حضور داشته باشد و حتی دستی به فیلمنامه هم ببرد و البته یکی دیگر از دلایلی که اسلای این پیشنهاد را پذیرفت حضور کاسماتوس کارگردان قسمت دوم رمبو در این فیلم باز هم به عنوان کارگردان بود. نکته ی قابل توجه حضور نیلسن در این فیلم به عنوان بازیگر بود. فروش فوق الاده ی دو فیلم استالون در یک سال باعث شد تا او باز هم لقب پول سازترین بازیگر سال را به دست آورد. اما زندگی شخصی و روابط عاطفی اسلای هم در این سال دچار تغییراتی شد. ابتدا او در ۱۴ فبریه و بعد از ۱۱ سال زندگی مشترک با ساشا ژاک از او جدا شد و بعد از چند ماه در تاریخ ۳ دسامبر با بریگیت نیلسن که در فیلم راکی ۴ هم به ایفای نقش پرداخته بود ازدواج کرد.

سیلوستر استالونه در دهه 1980

 

دهه 1990

سال ۱۹۹۲ سالی که در ابتدای آن سیلوستر استالون و رنی هارلین که هردو در ۲-۳ فیلم آخر خود با شکست روبرو شده بودند در مورد همکاری در یک پروژه ی اکشن و البته کم نظیر صحبتهایی کردند و در آخر اعلام کردند قصد ساخت فیلمی تحت عنوان "صخره نورد" را دارند که داستان آن در ارتفاعات بلند اتفاق می افتد...رنی هارلین کارگردانیه این فیلم را بر عهده گرفت و استالون هم غیر از نقش آفرینی در این فیلم یکی از نویسندگان این فیلم نیز تلقی میشد. سر انجام در سال ۱۹۹۳ و در تاریخ ۲۸ می "صخره نورد" با بودجه ی ۶۵ م دلاری اکران شد... قبل از این فیلمهای "راکی ۵..اسکار و ایست..." تماما از نظر منتقدان غیر قابل دفاع بودند و این فیلم تیر آخر استالون بود فیلمی که در اکران خود نظر مثبت بیشتر منتقدان را در پی داشت و عده ای این فیلم را تولد دوباره ی استالون و هارلین در هالیوود خواندند تا جایی که شاید اگر استالون در این فیلم به ایفای نقش نمیپرداخت شاید دیگر نمیتوانست جایگاه خود را دوباره به دست بیاورد. این فیلم توانست در امریکا ۷۰ م دلار و در سطح جهان ۱۷۰ م دلار فروش داشته باشد و موفقیتی غیر قابل وصف برای سازندگانش داشته باشد. در ابتدای سال ۱۹۹۶ زمانی که قرار شد کارگردان تازه وارد و البته پدیده ی هالیوود جیمز منگولد فیلمی تحت عنوان "سرزمین پلیس" را با بازیگرانی نظیر هاروی کایتل و روبرت دنیرو بسازد تمامی کارشناسان و منتقدان میدانستند این فیلم یک شاهکار خواهد بود در این میان وقتی پیشنهاد بازی در نقش اصلی این فیلم به اسلای ارائه شد او آنقدر خوشش آمده بود که حاضر شد در ازای دریافت مبلغ نا چیز ۶۰ هزار دلار در این فیلم حاضر شود. اسلای برای این که بتواند در نقش یک کلانتر فربه ی شهرکی کوچک ظاهر شود مجبور شد نزدیک به ۳۰ کیلو به وزن خود بیفزاید.

سیلوستر استالونه در دهه 1990

 

دهه 2000

سال ۲۰۰۳ برای سیلوستر استالون به مانند دو سال قبل اصلا خوب نبود و او باز هم حضور در فیلمهای نه چندان جالب توجه را تجربه میکرد. در ابتدای سال اسلای در قسمت سوم سری فیلمهای تاکسی محصول کشور فرانسه به طور افتخاری دقایقی به ایفای نقش پرداخت...هرچند این فیلم به خاطر حضور اسلای در گیشه ی فرانسه بسیار موفق بود اما باز هم در کل به جایگاه سینمایی اسلای کمکی نکرد و این فیلم از نظر منتقدین به عنوان فیلمی خوب معرفی نشد. اما بعد از آن او در فیلمی با عنوان "سایه" در نقش یک قمار باز حرفه ای به ایفای نقش پرداخت. هرچند اسلای در این فیلم نقش خود را به خوبی ایفا کرد اما همگان از اینکه او در نقشهای مکمل ظاهر میشود به شدت را نقدش کردند. اما واقعیت این بود که پیشنهاد در خوری به او بعد از فیلمهای پیاپی و ضعیفی که بازی کرده بود ارائه نمی شد. در همین راستا روبرت رودریگز با هم به استالون برای بازی در قسمت سوم سری فیلمهای "بچه های جاسوس" پیشنهاد داد و اسلای هم این پیشنهاد را پذیرفت هر چند نقش او بازهم مکمل بود و اصلا در حد و اندازه هایش نبود. او در این فیلم با بازیگرانی نظیر سالما هایک و آنتونیو باندراس همبازی بود. نکته ی قابل توجه همبازی شدن دوباره ی استالون و باندراس بعد از ۸ سال از اکران فیلم "آدمکشها" بود. به هر حال این فیلم با بودجه ی ۳۸ م دلاری اکران شد. هرچند فروش ۱۱۱ م دلاری در امریکا و ۸۵ م دلاری در سطح دنیا (۱۹۷ م دلار) این فیلم را از نظر گیشه موفق نگاه داشت اما منتقدین از فیلم و از همه بیشتر از استالون بیزار بودند.

سیلوستر استالونه در دهه 2000

 

دهه 2010

در سال 2010 استالونه با فیلمی تحت عنوان بی مصرف ها که کارگردانش هم خودش بود دوباره خود را در صنعت سینمای اکشن مطرح کرد. وی در این فیلم سعی کرده بود از بازیگران قدیمی و مسن سینمای اکشن مانند (بروس ویلیس, جت لی, دولف لندرگرن) استفاده کند. بعد از آنکه فیلم با موفقیت بسیاری روبرو شد استالونه را بر آن برداشت که 2 سال بعد نسخهء 2 آنرا با بازیگران قدیمی و از کار افتادهء بیشتری بسازد و (آرنولد شوارتزنگر و همچنین ژان کلود ون دام بازیگر فیلم های رزمی) هم به این مجموعه اضافه شدند.

سیلوستر استالونه در دهه 2010

 


زندگی شخصی

استالونه 3 بار ازدواج کرده است. همسر اولش ساشا چاک (از ۱۹۷۴ تا ۱۹۸۵) که یک عکاس بود و در نگارش فیلمنامه راکی، کمک‌های شایانی به استالون کرد. ساشا پس از قبول شدن در تست بازیگری در نقش اول فیلم play it as it lays با مخالفت استالونه رو به رو شد. استالونه به او اجازه خروج از نیویورک را نداد! و بهانه‌اش هم این بود که برای تایپ فیلمنامه‌هایش به او نیاز دارد. حاصل این ازدواج، دو فرزند بود به نام‌های سیج و سرجو است که سیج از دنیا رفته است. همسر دوم استالونه بریگیته نیلسن (از ۱۹۸۵ تا ۱۹۸۷) نام داشت که یک بازیگر بود. این ازدواج فقط دو سال به طول انجامید ولی به شدت مورد نظر رسانه‌ها قرار گرفت. این دو در فیلم راکی ۴ و سپس کبری با یکدیگرهم‌ بازی بود. همسر سوم استالونه جنیفر فلیون (از ۱۹۹۷ تا کنون) نام دارد که یک مدل است. فلیون در چهارده اگوست سال ۱۹۶۸ در شیکاگو به دنیا آمده و مدرک دانشگاهی وی در رشته اقیانوس‌ شناسی می‌باشد. استالونه و فلیون در قصر بلنهایم واقع در آکسفورد شایر انگلستان ازدواج نمودند. حاصل این ازدواج سه فرزند دختر به نام‌های سوفیا، سیستن و اسکارلت است. خواهر ناتنی سیلوستر در سن ۴۸ سالگی بر اثر سرطان ریه از دنیا رفت. مرگ خواهرش ۶ هفته بعد از مرگ پسرش، سیج اتفاق افتاد. خواهرش پس از تصمیم به ترک بیمارستان، در خانه مادری از دنیا رفت. سیلوستر استالونه مدتی به دلیل مشغله کاری در بازیگری به کلیسا نمی‌رفت. اما زمانی که دخترش به شکل بیمار به دنیا آمد، به یاد ایمانش در دوران کودکی افتاد و اکنون وی یک مسیحی بسیار فعال کاتولیک است. طی چند سال اخیر، سیلوستر برای پوشاندن زخم‌های روی بدنش که از فیلم‌ برداری فیلم‌های پیشینش روی بدنش باقی مانده، شروع به انجام تعدادی خالکوبی کرده که اولین خالکوبی خود را به‌ خاطر ۳ دخترش، تصویر ۳ رز را روی بدنش کشید. وی برای اولین بار و در فیلم بی‌ مصرف‌ها این خالکوبی‌ها را نشان داد.

 


موضوعات جالب

* به گفته خود استالونه مهارت او در نقاشی «خیلی بهتر» از بازیگری است. او که خالق صدها نقاشی است، سال ۲۰۱۵ مجموعه‌ای از آثار خود را در موزه هنرهای مدرن شهر نیس در فرانسه به نمایش گذاشت. همچنین، سال ۲۰۱۳ موزه دولتی روسیه در سن پترزبورگ برگزار کننده نمایشگاه بزرگی از نقاشی‌های سیلوستر استالونه بود.
* استالونه پیشنهاد بازی در فیلم‌های نابودگر و جان‌ سخت را رد کرده است.
* به‌ دلیل فعالیت‌های بدنی در فیلم‌ها و اصرار سیلوستر به انجام همهٔ بدل‌ کاری‌های نقشش، وی چندین آسیب‌ دیدگی مختلف دارد. به‌ عنوان نمونه، در فیلم راکی ۴، سیلوستر به دولف لاندگرن می‌گوید که با تمام زورت به سینه‌ام مشت بزن، و بعد وقتی چشمانش را باز می‌کند در بیمارستان بستری شده‌ است. همچنین، سرِ صحنهٔ یک مبارزه با استیو آستین در فیلم یک‌ بارمصرف‌ها، گردنش می‌ شکند.


 

عکس سیلوستر استالونه

 

پرچم کشور آمریکا

(شناسنامه)

نام کامل:  Michael Sylvester Gardenzio Stallone
تاریخ تولد:  06 جولای 1946 برابر (۵ تیر ۲۵)
محل تولد:  (New York City, New York (United States
علامت ماه تولد:  Cancer
عنصر ماه تولد:  آب
قد:  1.77 سانتی متر
لقب:  Sly, Michael, The Italian Stallion, Binky, Sly Stallone

همسرها:
Sasha Czack (28 December 1974 - 14 February 1985)
Brigitte Nielsen (15 December 1985 - 13 July 1987)
Jennifer Flavin (17 May 1997 - present)

 


 

فیلم شناسی:

1969  (uncredited) Downhill Racer   (در نقش Restaurant Patron)
1970  (uncredited) M*A*S*H   (در نقش Soldier in Catering Area)
1970  (uncredited) Lovers and Other Strangers   (در نقش Groomsman)
1970  (uncredited) The Sidelong Glances of a Pigeon Kicker   (در نقش Party Guest)
1970  The Party At Kitty And Stud's   (در نقش Stud)
1971  (uncredited) Bananas   (در نقش Subway Thug #1)
1971  Klute   (در نقش Club Patron)
1972  (uncredited) ?What's Up, Doc   (در نقش Hotel Guest)
1973  No Place to Hide   (در نقش Jerry Savage)
1974  The Lords Of Flatbush   (در نقش Stanley Rosiello)
1975  The Prisoner Of 2nd Avenue   (در نقش Youth in Park)
1975  Capone   (در نقش Frank Ralph "The Enforcer" Nitti)
1975  Death Race 2000   (در نقش Joe "Machine Gun" Viterbo)
1975  (uncredited) Mandingo   (در نقش Lynching Witness)
1975  Farewell, My Lovely   (در نقش Jonnie)
1976  (uncredited) !Cannonball   (در نقش Mafioso #2)
1976  Rocky   (در نقش Robert "Rocky" Balboa)
1978  F.I.S.T   (در نقش Johnny Kovak)
1978  Paradise Alley   (در نقش Cosmo Carboni)
1979  Rocky II   (در نقش Robert "Rocky" Balboa)
1981  Nighthawks   (در نقش Sergeant Deke DaSilva)
1981  Escape To Victory   (در نقش Captain Robert Hatch)
1982  Rocky III   (در نقش Robert "Rocky" Balboa)
1982  First Blood   (در نقش John J. Rambo)
1983  (uncredited) Staying Alive   (در نقش Man on Street)
1984  Rhinestone   (در نقش Nick Martinelli)
1985  Rambo: First Blood Part II   (در نقش John J. Rambo)
1985  Rocky IV   (در نقش Robert "Rocky" Balboa)
1986  Cobra   (در نقش Lieutenant Marion "Cobra" Cobretti)
1987  Over The Top   (در نقش Lincoln "Linc" Hawk)
1988  Rambo 3   (در نقش John J. Rambo)
1989  Lock Up   (در نقش Frank Leone)
1989  Tango And Cash   (در نقش Lieutenant Raymond "Ray" Tango)
1990  Rocky V   (در نقش Robert "Rocky" Balboa)
1991  Oscar   (در نقش Angelo "Snaps" Provolone)
1992  Stop! Or My Mom Will Shoot   (در نقش Sergeant Joseph Andrew "Joe" Bomowski)
1993  Cliffhanger   (در نقش Ranger Gabriel "Gabe" Walker)
1993  Demolition Man   (در نقش Sergeant John Spartan)
1994  The Specialist   (در نقش Captain Ray Quick)
1995  Your Studio and You   (در نقش خودش)
1995  Judge Dredd   (در نقش Judge Joseph Dredd)
1995  Assassins   (در نقش Robert Rath)
1996  Daylight   (در نقش Chief Kit Latura)
1997  Men in Black   (در نقش Alien on TV Monitor)
1997  The Good Life   (در نقش Boss)
1997  Cop Land   (در نقش Sheriff Freddy Heflin)
1998  An Alan Smithee Film: Burn, Hollywood, Burn   (در نقش خودش)
1998  Antz (voice)   (در نقش Corporal Weaver)
2000  Get Carter   (در نقش Jack Carter)
2001  Driven   (در نقش Joe "The Hummer" Tanto)
2002  D-Tox   (در نقش Agent Jake Malloy)
2002  Avenging Angelo   (در نقش Frankie Delano)
2002  (uncredited) Taxi 3   (در نقش Passenger to Airport)
2003  Shade   (در نقش Dean "The Dean" Stevens)
2003  Spy Kids 3-D: Game Over   (در نقش " Sebastian "The Toymaker)
2006  Rocky Balboa   (در نقش Robert "Rocky" Balboa)
2007  (uncredited) Boxing Bloopers   (در نقش Robert "Rocky" Balboa)
2007  Vanity Fair: Killers Kill, Dead Men Die   (در نقش The Trainer)
2008  Rambo   (در نقش John J. Rambo)
2009  Kambakkht Ishq   (در نقش خودش)
2010  The Expendables   (در نقش Barney Ross)
2010  The Zookeeper (voice)   (در نقش Joe the Lion)
2012  The Expendables 2   (در نقش Barney Ross)
2012  Bullet to the Head   (در نقش James "Jimmy Bobo" Bonomo)
2013  Escape Plan   (در نقش Ray Breslin / Anthony Portos)
2013  Grudge Match   (در نقش Henry "Razor" Sharp)
2014  The Expendables 3   (در نقش Barney Ross)
2014  Reach Me   (در نقش Gerald Cavallo)
2015  Creed   (در نقش Robert "Rocky" Balboa)  (برنده جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر فیلم درام)
2016  Ratchet & Clank (Voice)   (در نقش Lieutenant Victor Von Ion)
2017  Guardians of the Galaxy Vol. 2   (در نقش Stakar Ogord)
2017  Animal Crackers (Voice)   (در نقش Bulletman)
2018  Escape Plan 2: Hades   (در نقش Ray Breslin)
2018  Creed II   (در نقش Robert "Rocky" Balboa)
2018  Backtrace   (در نقش Detective Sykes)
2019  Escape Plan: The Extractors   (در نقش Ray Breslin)
2019  Rambo: Last Blood   (در نقش John J. Rambo)
2019  One Night: Joshua vs. Ruiz   (در نقش خودش)
2019  The Suicide Squad (voice)   (در نقش Nanaue / King Shark)
2021  The Making of 'Rocky vs. Drago   (در نقش خودش)
2022  Samaritan   (در نقش Joe Smith)
2022  The Expendables 4   (در نقش Barney Ross)
2023  Guardians of the Galaxy Vol. 3   (در نقش Stakar Ogord)

بیشترین سال کاری:  1975 -  2019  با چهار فیلم در سال

 

سریال شناسی:

1975  Police Story   (در نقش Elmore "Rocky" Caddo)
1975  Kojak   (در نقش Detective Rick Daly)
1979  The Muppet Show   (در نقش خودش)
1991  Dream On   (در نقش خودش)
1997  Saturday Night Live   (در نقش خودش)
2002  Liberty's Kids (voice)   (در نقش Paul Revere)
2005  Las Vegas   (در نقش Frank the Repairman)
2005  The Contender   (در نقش خودش)
2010  Inferno: The Making of 'The Expendables'   (در نقش خودش)
2013  Saturday Night Live   (در نقش Three Wise Guys)
2017  This Is Us   (در نقش خودش)

 

کارگردانی:

1978  Paradise Alley
1979  Rocky II
1982  Rocky III
1983  Staying Alive (uncredited)
1985  Rocky IV
2002  Avenging Angelo
2006  Rocky Balboa
2008  Rambo
2010  The Expendables
2018  Escape Plan 2: Hades
2019  Escape Plan: The Extractors

 


 

دستمزدها $:

The Party at Kitty and Stud's (1970)  $200
Death Race 2000 (1975)  $1,000/week
Rocky (1976)  $23,000
First Blood (1982)  $3,500,000
Rocky III (1982)  $7,000,000
Staying Alive (1983)  $10,000,000
Rhinestone (1984)  $4,000,000
Rocky IV (1985)  $15,000,000
Cobra (1986)  $13,000,000
Over the Top (1987)  $12,000,000
Rambo III (1988)  $15,000,000
Lock Up (1989)  $15,000,000
Tango & Cash (1989)  $15,000,000
Rocky V (1990)  $15,000,000
Oscar (1991)  $15,000,000
Cliffhanger (1993)  $15,000,000
Demolition Man (1993)  $15,000,000
The Specialist (1994)  $15,000,000
Judge Dredd (1995)  $20,000,000
Assassins (1995)  $20,000,000
Daylight (1996)  $20,000,000
Cop Land (1997)  $60,000
Get Carter (2000)  $20,000,000
Driven (2001)  $20,000,000
D-Tox (2002)  $20,000,000
The Expendables 2 (2012)  $15,000,000
Bullet to the Head (2012)  $12,000,000
Escape Plan (2013)  $10,000,000
The Expendables 3 (2014)  $15,000,00

 


 

جوایز:

2015  برنده جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش مکمل مرد  (Creed)

جایزه گلدن گلوب سیلوستر استالونه

 

جوایز سیلوستر استالونه

 


 

(مشخصات والپیپر)

سازنده:  ® Cyrus

رزولوشن:  2600x1531

حجم:  2.92 مگا بایت

فرمت:  jpeg

سال ساخت:  2017

لینک دانلود:  دانلود والپیپر

 

جهت دانلود در سایز اصلی بر روی عکس کلیک راست کرده و گزینهء Save Image As را بزنید.
مشکلات, پیشنهادات و نظرات خود را در همین پست یا از طریق ایمیل زیر با ما در میان بگذارید تا به آنها پاسخ داده شود.
cyrus04corporation@gmail.com

 


(تاریخ انتشار صفحه:  7 شهریور 1396)
(تاریخ آخرین ویرایش:  10 خرداد 1401)


 

کاور فیلم های Sylvester Stallone:

کاور فیلم Rambo    کاور فیلم Rambo III    کاور فیلم Rocky    کاور فیلم Rocky Balboa   کاور فیلم Rocky III    کاور فیلم Rocky IV

کاور فیلم Rocky V    کاور فیلم Shade   کاور فیلم The Expendables    کاور فیلم The Expendables 2   کاور فیلم Cobra   کاور فیلم First Blood
 


 

نماشا

 

ویدیوهای سیلوستر استالونه:

فیلم کبرا (Cobra) 1986

فیلم خون اول (First Blood) 1982


فیلم در اوج (Over the Top) 1987


فیلم زندان (Lock Up) 1989


 

<<< کانال نماشا من جهت دیدن ویدیوهای بیشتر >>>

 


 

(لینکهای مرتبط با این موضوع):

 

 


 

(طبقه بندی موضوعات):

اسکرین سیور برای کامپیوتر

اسکرین سیور تقویم سال برای کامپیوتر

اسکرین سیور متفرقه برای کامپیوتر

نرم افزار کامپیوتر

انیمیشن و ویدیو

آمار تیم ها در جام جهانی فوتبال

بیوگرافی فوتبالیست ها

فوتبالی

فینال جام جهانی فوتبال

غیره مطالب فوتبالی

بیوگرافی بازیگران

ماه تولد

اطلاعات کشورهای جهان

عکس آدامس

ویتامین ها

مطالب و موضوعات متفرقه