بهترین گلزنان جام جهانی فوتبال به همراه مشخصات آنها.

والپیپر بهترین گلزنان جام جهانی فوتبال

توضیحات

بهترین گلزنان جام جهانی فوتبال به همراه تصویر آنها, پرچم کشور و تعداد گل های زده شده در قالب والپیپری زیبا و دلپسند. 15 بازیکن تا 10 گله ها را در این والپیپر قرار داده ام.


در اینجا به 10 نفر از این فهرست می پردازیم:

1. میروسلاو کلوزه: که در جام جهانی 2002 خود را مطرح کرد. وی صاحب چندین رکورد در جام جهانی می باشد. رکوردار بیشترین گل زده در جام جهانی, رکوردار تنها بازیکنی که در 4 نیمه نهایی بازی کرده و دارای بیشترین تعداد مدال می باشد, تنها بازیکنی که در 4 جام جهانی موفق به گلزنی شده. همچنین وی بعد از لوتار ماتئوس هموطن خود با 24 بازی رکوردار بیشترین تعداد بازی در جام جهانی می باشد. میروسلاو با گلی که در جام جهانی برزیل مقابل میزبان به ثمر رساند رکورد رونالدوی برزیلی را شکست و به عدد 16 گل در تاریخ جام های جهانی رسید.
  

2. رونالدوی برزیلی: وی زمانی که در کروزیروی برزیل بازی می کرد همراه با کشورش عازم مسابقات جام جهانی 1994 شد ولی به دلیل عملکرد فوق العاده روماریو و به به تو حتی 1 دقیقه هم به میدان نرفت. در جام جهانی 1998 چهار گل زد و در پایان مسابقات برنده جایزه بهترین بازیکن جام هم شد. وی در سال 2002 با 8 گل آقای مسابقات شد و در جام جهانی آخرش در خاک آلمان رکورد گرد مولر افسانه ای را به مدت 34 سال در اختیار خود داشت را شکست و به عدد 15 رسید.

 

3. گرد مولر: بمب افکن ژرمن ها در دهه 70 میلادی. حدود 30-40 صاحب اکثر رکوردها مهم اروپایی و جهانی بود. شکستن رکوردهای او برای بازیکنان یک افسانه و غیر ممکن بود. وی تنها با 2 حضور در جام های جهانی 14 گل وارد دربازهء حریفان کرد و در زمان بازی خود تمامی جام های معتبر فوتبال را کسب کرد.

 

4. ژوست فونتن: مهاجم فرانسوی که تنها در یک دوره جام جهانی 13 گل زد. وی در همان سال 1958 همراه با کشورش مقام سومی را در حالی به دست آورد که در بازی رده بندی با حساب 6 بر 3 قهرمان دوره قبلی یعنی آلمان غربی را شکست دادند و فونتن در آن بازی موفق به زدن 4 گل شد.

4. لیونل مسی: ستاره آرژانتینی که به هر افتخار و جامی که یک فوتبالیست آرزو دارد رسیده است.

 

6. کیلین امباپه: بازیکن فرانسوی از ارکان اصلی تیمش در جام های جهانی. وی در فینال 2022 برابر آرژانتین 3 گل زد و در 24 سالگی می تواند رکورد 13 گل خود افزایش دهد.

6. پله: اسطوره فوتبال برزیل و جهان. وی در اولین حضورش در سال 1958 نخستین گلش را به ولز زد و در نیمه نهایی هم 3 گل به فرانسه و 2 گل هم در فینال به سوئد زد و همراه با برزیل قهرمان جام شد. ولی جام جهانی 1962 برای وی موفقیت آمیز نبود. همچنین وی در جام جهانی 1966 در بازی برابر پرتغال مسدوم شد و برزیل در همان مرحلهء گروهی مسابقات حذف شد. اما جام 1970 مکزیک برای او درخششی دوباره بود. وی 4 گل زد و در آخر به سومین قهرمانی خود در جام های جهانی رسید. رکوردی که هنوز هم هیچ فوتبالیستی موفق به کسب آن نشده.

 

8. یورگن کلینزمن: مهاجمی سرشناس آلمان در دهه 90 میلادی. وی را بیشتر با ضربات بیرون پا و شیرجه های معروفش پس از گل برای تاتنهام می شناسن. یورگن در زمان حادثهء زلزلهء رودبار و منجیل در ایران با مردم ایران احساس هم دردی کرد که در جام جهانی 1998 در بازی با ایران از وی قدردانی هم شد. کلینزمن در اولین حضورش در جام جهانی 3 گل زد و قهرمان جام هم شد. اما بهترین جام جهانی وی 1994 بود که توانست در 5 بازی 5 گل بزند. وی در آخرین حضورش در سال 1998 به رکورد ساندور کوچیس مجارستانی رسید.

 

8. ساندور کوچیس: فوروارد مجارستانی تنها در یک جام جهانی موفق به ثبت رکورد 11 گل شد. وی 7 تا از گلهای خودش را فقط در 2 بازی مرحله گروهی به ثمر رساند.

 

10. گابریل باتیستوتا: ملقب به باتی گل. مهاجم سرشناس آرژانتینی که خیلی نیاز به معرفی ندارد. وی 12 سال در سری آ ایتالیا بازی کرد. در زمان حضورش در فیورنتینا راهی جام جهانی 1994 آمریکا شد. علارغم درخشش وی آرژانتین نتوانست از مرحله 1/8 بالاتر برود. وی در جام جهانی 1998 از ارکان اصلی تیمش بود و گلهای بسیار مهمی را برای صعود تیمش زد. سال 2002 آخرین حضور وی بود. گابریل آخرین گل خود را در همان بازی نخست برابر نیجریه زد.

 

10. گری لینکر: مهاجم تیز هوش انگلیسی که در 2 جام جهانی 1986 و 1990 بسیار درخشید و در سال 1986 عنوان آقای گلی مسابقات را هم با 6 گل کسب نمود. وی بعد از خداحافظی از فوتبال به کار مفسری و گزارش فوتبال پرداخت.

 

10. گژگوش لاتو: فوتبالیست لهستانی که اوج درخشش وی در جام جهانی 1974 آلمان غربی بود. علاوه بر کسب مقام سومی پس از شکست دادن برزیل در بازی رده بندی عنوان آقای گلی مسابقات را هم کسب کرد. سال 1978 هم توانست در 2 بازی گلزنی کند. سال 1982 تکرار موفقیت لهستان در جام جهانی بود. وی همراه با کشورش مقام سومی را کسب نمود. و در بازی با پرو گلزنی هم کرد.

10. توماس مولر: پدیده جام جهانی 2010. وی از پرافتخارترین فوتبالیست های آلمانی به حساب می آید. و همیشه چه در تیم بایرن مونیخ چه در تیم آلمان از خود گذشتگیه بسیاری دارد و بیشتر از اینکه به خودش فکر کند به گلزنی هم تیمی هایش فکر می کند. مولر بعد از 2010 و 2014 دو جام جهانی تلخ در کشور روسیه و قطر را سپری کرد.

 


 

(مشخصات والپیپر)

سازنده: ® Cyrus

رزولوشن: 2800x1575

حجم: 532 کیلوبایت

فرمت: jpeg

سال ساخت: 2018

آپدیت: May 2023

لینک دانلود:  دانلود والپیپر

 

جهت دانلود در سایز اصلی بر روی عکس کلیک راست کرده و گزینهء Save Image As را بزنید.
مشکلات, پیشنهادات و نظرات خود را در همین پست یا از طریق ایمیل زیر با ما در میان بگذارید تا به آنها پاسخ داده شود.
cyrus04corporation@gmail.com

 


(تاریخ انتشار صفحه:  11 تیر 1396)
تاریخ آخرین ویرایش:  29 آذر 1401)


 

(طبقه بندی موضوعات):

اسکرین سیور برای کامپیوتر

اسکرین سیور تقویم سال برای کامپیوتر

اسکرین سیور متفرقه برای کامپیوتر

نرم افزار کامپیوتر

انیمیشن و ویدیو

آمار تیم ها در جام جهانی فوتبال

بیوگرافی فوتبالیست ها

فوتبالی

فینال جام جهانی فوتبال

غیره مطالب فوتبالی

بیوگرافی بازیگران

ماه تولد

اطلاعات کشورهای جهان

عکس آدامس

ویتامین ها

مطالب و موضوعات متفرقه