آمار آرژانتین در جام جهانی از سال 1930 که اولین حضور آرژانتین در جام جهانی بود تا سال 2022.

آمار آرژانتین در جام جهانی

مقدمه

آمار آرژانتین در جام های جهانی از سال 1930 که اولین حضور آرژانتین در جام جهانی بود تا سال 2022. آرژانتینی ها در سالهای 1938, 1950, 1954, 1970 در جام جهانی غایب بودند. اما آنها از 1974 تا به امروز همواره در مسابقات حضور داشتند. آرژانتین برای نخستین بار در 1978 و در کشور خودش جام قهرمانی را بالای سر برد. ولی از سال 1986 که با مارادونا قهرمان جهان شد علاقه مندان و هوادارهای بسیاری در سرتاسر جهان پیدا کرد. آنها در 2022 به کمک لیونل مسی ستاره ی خود برای سومین بار قهرمان جهان شدند. در این والپیپر تمامی بردها, باختها, مساوی ها و نتایج آرژانتین برابر حریفان خود در جام جهانی فوتبال را به صورت دقیق درج شده است. علاقه مندان به تیم ملی آرژانتین می توانند از این والپیپر برای اطلاع از تاریخچه ی تیم محبوب خود استفاده نمایند.

1978 1986 2022

1930 1990 2014


جام جهانی 1930  حضور داشت

آرژانتین به همراه رقبای خود یعنی برزیل و اروگوئه در اولین دوره جام جهانی حضور داشت. آنها ابتدا فرانسه را شکست دادند و سپس با 6 گل مکزیک را در هم کوبیدند. استابیله که در آخر آقای گل مسابقات هم شد در این بازی هتریک کرد. پس از پیروزی برابر شیلی آنها به عنوان سرگروه راهی مرحله ی بعدی شدند. آبی سلسته در نیمه نهایی با 6 گل آمریکا را شکست داد تا راهی اولین فینال خود شود. در تاریخ 30 جولای ورزشگاه سنتناریو شهر مونته ویدیو ابتدا اروگوئه به گل رسید و 8 دقیقه بعد آرژانتین پاسخ داد. سپس آرژانتین پیش افتاد و اروگوئه پاسخ داد. اروگوئه برای اینکه کار رو یکسره کند دوبار دیگه دربازه آرژانتین را فرو ریخت تا قهرمان نخستین دوره ی مسابقات شود. آرژانتینی ها با 18 گل زده رکورد بهترین خط حمله مسابقات را در اختیار داشتند. رکوردی که به مدت 20 سال پابرجا بود.


جام جهانی 1934  حضور داشت

در بازی های انتخابی 1934 ایتالیا به دلیل انصراف شیلی, تیم آرژانتین به راحتی راهی جام جهانی شد. این دوره و دوره بعدی یعنی 1938 تنها جام های جهانی است که به صورت حذفی انجام می شد. آبی سلسته در همان بازی اول به سوئد باخت تا از گردونه مسابقات حذف شود. مربی آرژانتین در این مسابقات "فیلیپه پاسوچی" بود.


جام جهانی 1938  حضور نداشت

آرژانتین در انتخابی 1938 از بازی برابر برزیل انصراف داد تا برزیل تنها نماینده قاره آمریکای جنوبی در جام جهانی 1938 فرانسه باشد.


جام جهانی 1950  حضور نداشت

آرژانتینی ها در انتخابی جام جهانی 1950 برزیل شرکت نکردند. مسابقاتی که برای دومین بار در قاره آمریکای جنوبی برگزار می شد. آنها همین روند رو در مسابقات انتخابی 1954 سوئیس هم در پیش گرفتند و حضور نداشتند.


جام جهانی 1954  حضور نداشت

آرژانتین همانند دوره قبلی در مسابقات جام جهانی شرکت نکرد.


جام جهانی 1958  حضور داشت

در 1958 آرژانتین پس از 24 سال به جام جهانی بازگشت. آنها در بازی های انتخابی علارغمه شکست برابر شیلی هر دو بازی آخرشان را بردند تا به عنوان سرگروه راهی جام جهانی 1958 سوئد شوند. "گیرمو استابیله" که خود با آرژانتین در 1930 نایب قهرمان شده بود هدایت کشورش را به عهده گرفت. آرژانتینی ها بازی نخست خود را به تیم آلمان غربی که چند سالی بود خود را به عنوان مدعی تازه وارد به دنیای فوتبال معرفی کرده بود, باختند ولی در بازی بعدی ایرلند شمالی را مغلوب کردند تا امیدوار به بازی آخر باشند. آنها بازی آخر را با 6 گل به چکسلواکی واگذار کردند تا در گروهشان آخر شوند.


جام جهانی 1962  حضور داشت

آرژانتین در سال 1960 با 11 گلی که رفت و برگشت به اکوادور زدند جواز حضور در جام جهانی 1962 شیلی را دریافت کردند. آنها پس از شیلی میزبان و برزیل قهرمان دوره قبلی اولین تیمی بودند که راهی جام جهانی شدند. "خوان کارلوس لورنزو" مربی آرژانتین در جام جهانی 1962 بود. آرژانیتن در جام جهانی در گروه آخر با انگلیس, مجارستان و بلغارستان هم گروه بود. آنها بلغارستان را به سختی بردند و سپس شکست سنگینی را برابر تیم انگلیس تجربه کردند. آرژانتین در بازی آخرش برابر مجارستان بدون گل مساوی کرد و انگلیس هم بدون گل با بلغارستان مساوی کرد. هر دو تیم آرژانتین و انگلیس 3 امتیازی بودند اما آرژانتین به دلیل تفاضل گل پایینتر نسبت به انگلیس از صعود باز ماندند.


جام جهانی 1966  حضور داشت

آرژانتین در 1965 بدون شکست جواز حضور در جام جهانی 1966 را دریافت کرد. "خوان کارلوس لورنزو" برای دومین بار پیاپی هدایت آرژانتین را در جام جهانی به عهده داشت. آرژانتین ابتدا با درخشش "لوئیز آرتیمه" تیم اسپانیا را شکست داد, اما در بازی بعدی بدون گل با آلمان غربی مساوی کرد. "رافائل آلبرشت" در این بازی تبدیل به نخستین آرژانتینی شد که از زمین بازی اخراج می شد. آرژانتین در بازی آخرش سوئیس را شکست داد تا پس از 36 سال بتواند از گروهش صعود کند. اما باز این انگلیس بود که باعث کنار رفتن آنها از جام شد. آنها در 1/4 با تک گل "جف هرست" از مسابقات حذف شدند. در دقیقه 35 بازی داور آلمانی "آنتونیو راتین" کاپیتان آرژانتین را از زمین اخراج کرد ولی وی ممانعت از خروج می کرد و پس مدت زمان بسیاری بالاخره از بازی بیرون رفت. در انتهای بازی زمانیکه بازیکنان انگلیس می خواستند پیراهن خودشان را با بازیکنان آرژانتین تعویض کنند "الف رمزی" مربی انگلیس به وسط زمین آمد و مانع از این کار شد. وی بعدا اعلام کرد که با حیوان ها پیراهن عوض نمی کنیم. آرژانتین در این دوره با 2 اخراجی به همراه اروگوئه از خشنترین تیمهای حاضر بود.


جام جهانی 1970  حضور نداشت

آرژانتین در مرحله انتخابی جام جهانی 1970 مکزیک با شکست برابر بولیوی و پرو نتوانست به جام جهانی راه پیدا کند.


جام جهانی 1974  حضور داشت

آرژانتین در انتخابی جام جهانی 1974 بدون شکست راهی جام جهانی شد. آنها در جام جهانی 1974 آلمان غربی به لطف پیروزی لهستان برابر ایتالیا موفق به صعود از گروه خودشان شدند اما در دور گروهی بعدی توسط هلند و برزیل از دور مسابقات حذف شدند. آرژانتین در این دوره با دریافت 12- گل خورده عنوان بدترین خط دفاعی تاریخ خودشان در جام جهانی را کسب کردند.


جام جهانی 1978  حضور داشت

اما این سال 1978 بود که آرژانتین را برای دومین بار به فینال مسابقات رساند, با این تفاوت که اینبار میزبان هم بودند. این تیم با مربیگری "سزار منوتی" به راحتی از گروه خود بالا اومد. در دور بعدی برزیل در بازی آخر خود با 3 گل لهستان را در هم کوبید و آماده حضور در فینال جام جهانی بود. ولی آرژانتین تنها با پیروزی 4 گل برابر پرو می توانست راهی فینال شود. پرو هم جزء تیمهای قدرتمند جام بود که توانسته بود در گروه خود بالاتر از هلند, اسکاتلند و ایران قرار گیرد. طبق شایعاتی که آنزمان مطرح شد کشور پرو در اذای دریافت مواد غذایی و آذوقه 6 بر 0 بازی را به آرژانتین واگذار کرد و آرژانتین راهی فینال شد. آرژانتین با پیروزی برابر هلند پر ستاره نخستین قهرمانی خود را جشن گرفت. همچنین "ماریو کمپس" برنده کفش طلایی مسابقات شد و تیم آرژانتین هم برنده جایزه بازی جوانمردانه فیفا شد.

آرژانتین در جام جهانی 1982


جام جهانی 1982  حضور داشت

آرژانتین به عنوان قهرمان دوره قبلی در جام جهانی 1982 شرکت کرد.این جام جهانی همراه بود با اولین حضور دیگو مارادونا در جام جهانی بود. وی به تازگی به تیم بارسلونا پیوسته بود و جام جهانی هم در اسپانیا برگزار می شد. هوادران بسیاری برای دیدن بازی مارادونا آمده بودند چیزی حدود 95,000 نفر. اما آنها بازی نخست خود را به بلژیک واگذار کردند. بازی با مجارستان با دو گل دیگوی جوان همراه شد و آرژانتین 4 بر 1 این تیم را شکست داد و پس از پیروزی برابر السالوادور راهی مرحله بعدی شد. آرژانتین در مرحله بعدی به قرعه سخت برزیل و ایتالیا خورد. آنها ابتدا به ایتالیا باختند و سپس دیگو در بازی آخر برابر برزیل از زمین اخراج شد و آرژانتین هم از گردونه مسابقات حذف شد.

آرژانتین در جام جهانی 1982


جام جهانی 1986  حضور داشت

آرژانتین در انتخابی جام جهانی 1986 شروعی طوفانی داشت. اما دو بازی آخر خود را نتوانست پیروز شود. آنها در پایان تنها با 1 امتیاز نسبت به پرو توانستند راهی جام جهانی شوند. اما بدون شک جام جهانی 1986 جام مارادونا بود. چرا که اون به تنهایی تیمش را قهرمان جهان کرد. دیگو در آن مسابقات 5 گل زد و 5 پاس گل داد و برنده توپ طلای مسابقات شد. هر چند در بازی برابر انگلیس با دست توپ را وارد دربازه کرد اما گل دیگر وی به انگلیس او را به یک افسانه تبدیل کرد. به جزء کره جنوبی و اروگوئه تمامی حریفان آرژانتین در این جام تیمهای اروپایی بودند.

آرژانتین در جام جهانی 1986


جام جهانی 1990  حضور داشت

آرژانتین به عنوان قهرمان دوره قبلی راهی جام جهانی 1990 ایتالیا شد. 1990 از تلخترین خاطرات آژانتینی ها در جام جهانی به شمار می آید. آنها به عنوان مدافع قهرمانی بازی افتتاحیه جام را در حالیکه کامرون 9 نفره بازی می کرد واگذار کردند. آنها شوروی را شکست دادند و برابر رومانی به زحمت یک تساوی به دست آوردند و به لطف قانونی که از جام 1986 باب شده بود توانستند به عنوان تیم سوم از گروه خود صعود کنند. آنها در 1/8 برابر برزیل قدرتمند قرار گرفتند. بازی که با برتری کلی برزیل همراه بود اما آرژانتین پیروز آن بازی شد. آنها در 1/4 هم با یوگوسلاوی بدون گل مساوی کردند و علارغمه اینکه ماردونا پنالتی خودش را خراب کرد با درخشش Sergio Goycoechea دربازه بان ذخیره خود توانستند جواز حضور در نیمه نهایی را بگیرند. بازی برابر ایتالیای میزبان در شهر ناپل انجام شد. جایی که مارادونا سالها در آنجا برای ناپولی بازی می کرد. "زنگا" دربازه بان ایتالیا بعد از 517 دقیقه سرانجام تسلیم شد رکوردی که هنوز پابرجاست. آرژانتین در نهایت در ضربات پنالتی ایتالیا را شکست داد و راهی فینال شد. اما فینال برابر آلمان غربی برای آرژانتینی ها مانند جهنم بود. به دلیل بازی خشن و غیر ورزشی آرژانتین در بازی برابر ایتالیا و حذف کشور میزبان تمامی استادیوم شهر رم شروع به فحاشی به تیم آرژانتین بخصوص شخص مارادونا کردند. همینطور فیفا چند بازیکن آرژانتین را محروم کرده بود. آرژانتین این بار هم بازی خشن خود را به نمایش گذاشت و 2 بازیکن این تیم از زمین اخراج شدند. در آخر آرژانتین هم جام قهرمانی را از دست داد و هم با دریافت 22 اخطار و 3 اخراجی عنوان خشنترین تیم بین 24 تیم حاضر را به دست آورد. رکوردی که تا آنزمان بی سابقه بود. ناکامی های آرژانتین از 1990 آغاز شد و تا 2018 ادامه داشت. در این 28 سال ستاره گان بیشماری مانند باتیستوتا, ردودندو, سیمیونه, آگوئرو به این تیم اضافه شدند اما شانس با آنها یار نبود.

آرژانتین در جام جهانی 1990


جام جهانی 1994  حضور داشت

پس از کنار رفتن مارادونا به دلیل اضافه وزن و مشکلات ناشی از مصرف مواد مخدر تیم آرژانتین برای صعود به جام جهانی 1994 آمریکا به مشکل برخورد. آنها در دو بازی رفت و برگشت با 7 گل مغلوب کلمبیا شدند تا به ناچار به بازی پلی آف برابر نماینده اقیانوسیه یعنی استرالیا بروند. مارادونا با تلاش بسیار بر مشکلات جسمی و روحی اش غلبه کرد و دوباره به تیم ملی بازگشت تا آرژانتین را از بحران نجات دهد. آرژانتین با نتیجه 2 بر 1 در بازی رفت و برگشت توانست به جام جهانی راه پیدا کند. بازی ای که دهها سال بعد رئیس وقت فدراسیون فوتبال آرژانتین اعلام کرد عده ای از بازیکنان آرژانتین در این بازی از مواد نیروز زا استفاده کرده بودند. آرژانتین آخرین تیمی بود جواز حضور در جام جهانی را گرفت. در جام جهانی 1994 با آمدن مارادونا, آرژانتین دوباره به یک تیم قدرتمند تبدیل شد. در بازی برابر یونان هم مارادونا و هم تیم آرژانتین از سرعت بالایی برخوردار بودند و همین باعث شک مقامات فیفا به تیم آرژانتین و به خصوص مارادونا شد. در پایان بازی دوم برابر نیجریه پزشک زن فیفا وارد زمین شد و مارادونا را برای انجام تست دوپینگ هدایت کرد. پس از محرومیت مارادونا از سوی فیفا تیم آرژانتین هر دو بازی بعدی خود را واگذار کرد و از جام کنار رفت. اون زمان گفته می شد "هاوه لانژ" رئیس برزیلی فیفا در محرومیت مارادونا نقش داشته بود. البته خود مارادونا چندین سال بعد عنوان کرد که در حین مسابقات از قهوه فوری استفاده می کرده.

آرژانتین در جام جهانی 1994


جام جهانی 1998  حضور داشت

یک سال پس از خداحافظی مارادونا از فوتبال, آرژانتین به عنوان تیم نخست آمریکای جنوبی راهی جام جهانی شد. در جام جهانی 1998 آرژانتین با مربیگری "پاسارلا" شروع خوبی داشت و هر سه بازی نخست خود را پیروز شد و سپس انگلیس پر ستاره را حذف کرد ولی با گل دقیقه 89 "دنیس برکمپ" در 1/4 حذف شد. همان بازی تاریخی که "آریل اورتگا" با سر به صورت "ادوین وندرسار" زد تا داور او را اخراج کند.


جام جهانی 2002  حضور داشت

آرژانتین در سال 2001 با اختلاف 13 امتیاز نسبت به برزیل مستقیما راهی جام جهانی 2002 کره و ژاپن شد. "هرنان کرسپو" با 9 گل زده بهترین گلزن کشورش در این مسابقات بود. اما آنها در 2002 تیم ناهماهنگی داشتند و در همان مرحله گروهی حذف شدند. پس از پیروزی خفیف برابر نیجریه در مقابل انگلیس قرار گرفتند و این بازی رو با تک گل پنالتی دیوید بکهام واگذار کردند. در بازی آخر به زحمت, از روی نقطه پنالتی با سوئد مساوی کردند ولی به دلیل تساوی انگلیس برابر نیجریه تیم آرژانتین خیلی زود از گردونه مسابقات کنار رفت. این آخرین جام جهانی برای باتیستوتا, زانتی, کانیگیا و اورتگا بود. از مجموع 23 بازیکنی که مارچلو بیلسا با خود به این مسابقات آورده بود 21 تای آن لژیونر بودند.

آرژانتین در جام جهانی 2002


جام جهانی 2006  حضور داشت

آرژانتین در انتخابی جام جهانی 2006 در رقابتی تنتانگ با رقیب خود یعنی برزیل توانست به عنوان تیم دوم جواز حضور در جام جهانی را دریافت کند. در جام جهانی 2006 "خوزه پکرمن" هدایت آرژانتین را به عهده گرفت. آنها پس از شکست ساحل عاج به مصاف صربستان و مونته نگرو رفتند و با 6 گل این تیم را گلباران کردند. لیونل مسی اولین گل خودش در تاریخ جام جهانی را به ثمر رساند. پس از تساوی مقابل هلند آنها به عنوان سرگروه راهی بازی با مکزیک شدند. سرنوشت این بازی با گل فوق العاده "ماکسی رودریگز" مشخص شد. در مرحله 1/4 آنها در ضربات پنالتی به کشور میزبان و رغیب دیرینه خود یعنی آلمان باختند. دربازه بان اصلی آرژانتین در این بازی مصدوم شد و دربازه بان تعویضی نتوانست انتظارات را برآورده کند. بعد از اتمام بازی بازیکنان آرژانتین به درگیری در زمین پرداختند.

آرژانتین در جام جهانی 2006


جام جهانی 2010  حضور داشت

در 2010 آرژانتین تحت هدایت دیگو مارادونا قرار گرفت. آنها از 18 بازی انتخابی جام جهانی تنها موفق به کسب 8 پیروزی شدند و در روز آخر هم به سختی با پیروزی برابر اروگوئه جواز صعود به جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی را دریافت کردند. اما آرژانتین جام جهانی 2010 را بسیار خوب آغاز کرد و هر سه بازی دور گروهی خودش را برد. آنها در 1/8 برای دومین دوره متوالی مقابل مکزیک قرار گرفتند و این تیم را با 3 گل راهی خانه کردند. "کارلوس توز" ستاره آرژانتین در این بازی بود. اما شاگردان مارادونا بار دیگر توسط تیم آلمان و اینبار با 4 گل شکست خوردند و از دور مسابقات کنار رفتند. عده بسیاری از کارشناسان علت این شکست سنگین را تصمیم های اشتباه مربی این تیم یعنی مارادونا می دانستند.

آرژانتین در جام جهانی 2010


جام جهانی 2014  حضور داشت

به دلیل میزبانی برزیل در سال 2014 آرژانتین توانست نفس راحتی در انتخابی جام جهانی بکشد. اما کلمبیا و شیلی اصلی ترین رقیب آرژانتین در انتخابی جام جهانی 2014 به شمار می آمدند. آرژانتین بازی آخرش را به اروگوئه باخت ولی توانست با اختلاف اندکی نسبت به کلمبیا راهی جام جهانی شود. آرژانتین بازی های جام جهانی 2014 را با بازی های عالی لیونل مسی آغار کرد. وی در هر 3 بازی گروهی موفق به گلزنی شد و به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. آنها پس از شکست سوئیس در 1/8 و بلژیک در 1/4 به مساف هلند رفتند. این بازی بدون گل به ضربات پنالتی کشیده شد و دربازه بان آرژانتین "سرخیو رومرو" تیمش را به فینال مسابقات رساند. آرژانتین برای سومین بار در تاریخ برابر آلمان قرار گرفت و برای سومین بار پیاپی مغلوب این تیم شد و جام را از دست داد. مسی در پایان مسابقات بهترین بازیکن جام شد.

آرژانتین در جام جهانی 2014


جام جهانی 2018  حضور داشت

در انتخابی جام جهانی 2018 آرژانتین دچار مشکل شد. برزیل و اروگوئه جواز حضور در جام جهانی را گرفتند اما آرژانتین بازی آخرش برابر اکوادور را حتما باید می برد. این بازی با هتریک "لیونل مسی" همراه شد تا آرژانتین جواز حضور در جام جهانی را بگیرد. لازم به ذکر است که آرژانتین در این رقابت ها در مجموع 18 بازی تنها 7 پیروزی کسب کردند. آرژانتین جام جهانی 2018 را خوب آغاز نکرد. آنها بازی اول را با تیم گمنام آیسلند مساوی کردند. مسی یک پنالتی مهم را برای کشورش از دست داد. آرژانتین در بازی دومش 3 بر 0 به کرواسی باخت و به زحمت با گل دقیقه پایانی "مارکوس روخا" برابر نیجریه توانست صعود کند. آنها در 1/8 به صد محکم تیم پرقدرت فرانسه خوردند و در یک بازی زیبا و تماشاگر پسند که مجموع 7 گل داشت شکست خوردند و حذف شدند.

آرژانتین در جام جهانی 2018


جام جهانی 2022  حضور داشت

آرژانتین در انتخابی جام جهانی 2022 بدون شکست و تنها 8 گل خورده در 17 بازی جواز حضور در جام جهانی را دریافت کرد. آنها در جام جهانی 2022 در حالی قهرمان شدند که بازی نخست خود را به تیم عربستان واگذار کردند. پس از دو پیروزی برابر مکزیک و لهستان راهی 1/8 شدند و استرالیا را از پیش رو برداشت. در 1/4 طی یک بازی خشن و پرتنش برابر هلند که 17 اخطار و یک اخراجی داشت در شرایطی که یک دقیقه تا پایان بازی زمان باقی مانده بود گل مساوی را دریافت کردند و به ناچار به ضیافت پنالتی ها رفتند و آنجا با درخشش دربازه بان خودشان "امیلیانو مارتینز" توانستند راهی نیمه نهایی شوند. کرواسی آخرین تیم در پیش روی آرژانتین برای رسیدن به فینال بود. تیم کرواسی دو بازی قبلی خود را در 120 دقیقه تمام کرده بود و بازیکنانش خسته اش توان مقابله با آرژانتین تازه نفس را نداشتند و آرژانتین هم با 3 گل این تیم را در هم شکست. بازی فینال برابر فرانسه قهرمان دوره قبل یکی از تاریخی ترین فینالهای جام جهانی را رقم زد. این فینال 88 هزار نفر تماشاچی داشت که 90 درصد آنها طرفدار تیم آرژانتین بودند. آرژانتین در همان نیمه نخست با یک پنالتی مشکوک پیش افتاد. سپس "آنخل دی ماریا" گل دوم را هم زد. و این در حالی بود که فرانسه تا دقیقه 80 بازی حتی یک حمله هم انجام نداده بود. در همین دقیقه فرانسه دو گل پشت سر هم به آرژانتین زد و کار به وقت اضافه کشید. مسی نتیجه را به 3 گل رساند اما 2 دقیقه مانده به پایان بازی فرانسه گل تساوی را زد. کار به ضربات مرگبار پنالتی رسید و این بار هم با درخشش "امیلیانو مارتینز" گلر آرژانتین این تیم توانست پس از 36 سال قهرمان جهان شود. مسی به مانند جام 2014 بهترین بازیکن جام شد و "امیلیانو مارتینز" هم دستکش طلایی را دریافت کرد. این قهرمانی 2 سال پس از مرگ دیگو مارادونا بدست آمد. آرژانتین از تاریخ 06 جولای 2019 تا 16 نوامبر 2022 رکورد 36 بازی متوالی بدون شکست را تجربه کرد که بهترین رکورد شکست ناپذیری اش به حساب می آید.

آرژانتین در جام جهانی 2022


(آمارهای آرژانتین)

بهترین خط حمله:  1930  با 18 گل زده

بدترین خط حمله:  1934, 1962, 2002  با 2 گل زده

بهترین خط دفاعی:  1966 و 2002  با 2- گل خورده

بدترین خط دفاعی:  1974  با 12- گل خورده

بیشترین تعداد برد:  1986  با 6 برد

کمترین تعداد برد:  1934, 1958, 1962, 1974, 2002, 2018  با 1 برد

بیشترین تعداد مساوی:  1990  با 3 مساوی

کمترین تعداد مساوی:  1930, 1934, 1958, 1982, 1994, 2010  بدون مساوی

بیشترین تعداد باخت:  1974 و 1982  با 3 باخت

کمترین تعداد باخت:  1986 و 2006  بدون باخت

بیشترین امتیاز:  2014  با 16 امتیاز

کمترین امتیاز:  1934  بدون امتیاز


 

(مشخصات والپیپر)

سازنده: ® Cyrus

رزولوشن: 2730x1535

حجم: 2.21 مگابایت

فرمت: jpeg

سال ساخت: 2018

آپدیت: April 2023

لینک دانلود:  دانلود والپیپر

 

جهت دانلود در سایز اصلی بر روی عکس کلیک راست کرده و گزینهء Save Image As را بزنید.
مشکلات, پیشنهادات و نظرات خود را در همین پست یا از طریق ایمیل زیر با ما در میان بگذارید تا به آنها پاسخ داده شود.
cyrus04corporation@gmail.com

 


(تاریخ انتشار صفحه:  10 تیر 1396)
(تاریخ آخرین ویرایش:  3 شهریور 1402)


 

(لینکهای مرتبط با این موضوع):

 


 

(طبقه بندی موضوعات):

اسکرین سیور برای کامپیوتر

اسکرین سیور تقویم سال برای کامپیوتر

اسکرین سیور متفرقه برای کامپیوتر

نرم افزار کامپیوتر

انیمیشن و ویدیو

آمار تیم ها در جام جهانی فوتبال

بیوگرافی فوتبالیست ها

فوتبالی

فینال جام جهانی فوتبال

غیره مطالب فوتبالی

بیوگرافی بازیگران

ماه تولد

اطلاعات کشورهای جهان

عکس آدامس

ویتامین ها

مطالب و موضوعات متفرقه