آدامس آیدین 98 یا آیدین کوچک که در اواخر دهه 70 توسط شرکت داداش برادر وارد بازار شد عکس های آن مربوط به سالهای 1995 تا 1998 فوتبال جهان بود.
عکس های آدامس فوتبالی آیدین 98

توضیحات

آدامس آیدین 98 یا آیدین کوچک که در اواخر دهه 70 توسط شرکت داداش برادر وارد بازار شد. عکس های آن مربوط به سالهای 1995 تا 1998 فوتبال جهان بود. که عکس توپ های آن همانند سری قبلی با لوگوی آیدین عوض شده بود. از نکات جالب این سری می توان به حضور داشتن بازیکنان ایرانی در عکسها و اضافه شدن تیمهای باشگاهی اشاره کرد. در این سری سایز عکس ها بسیار کوچک شده بود و دیگر از عکسهای با کیفیت سری های قبل خبری نبود, همچنین عکسها دیگر شماره گذاری هم نداشت. آدامسی مربعی شکلی داشت ولی قیمت و جلد آن را به خاطر نمی آورم. البته بعد از گذشت این همه سال شرکت سازنده این آدامس ها می تواند با اضافه کردن صفحه ای در سایت رسمی خود نوستالوژی خیلی از کودکان آن دوره را زنده کند ولی نمی دانم چرا علاقه و تمایلی به این کار ندارد. سری 98 چهارمین و آخرین محصول آدامس فوتبالی این شرکت هم می باشد. از آن دوران 20 سالی می گذرد ولی هنوز هم خیلی از بچه های آن دوران با این عکسها خاطرات تلخ و شیرینی را به یاد می آوردند و حتی خیلی ها هنوز هم دنبال این عکسها می باشند. در این والپیپر زیبا مجموعه ای از این عکس ها را در قالب استایل و بک گراندی زیبا برای شما آماده کرده ایم, باشد آنهایی که همیشه در حسرت داشتن کلکسیونی از این عکسها بودن به آرزوی خود رسیده باشند.

 


 

(مشخصات)

سری: 98

سال:

کشور: ایران

سازنده: شرکت داداش برادر

تعداد عکس:

 

اطلاعیه: دوستان عزیز می توانند جهت همکاری برای ارسال توضیحات کامل تر و صحیح تر در مورد آدامس های آیدین 98 و تکمیل والپیپر با ارسال بخش های ناقص عکس در والپیپر ما را یاری دهند. نام و مشخصات آنها هم در این صفحه درج خواهد شد. با تشکر

 


 

(مشخصات والپیپر)

سازنده: ® Cyrus

رزولوشن: 2680x1500

حجم: 649 کیلوبایت

فرمت: jpeg

سال ساخت: 1395

لینک دانلود:  دانلود والپیپر

 

جهت دانلود در سایز اصلی بر روی عکس کلیک راست کرده و گزینهء Save Image As را بزنید.
مشکلات, پیشنهادات و نظرات خود را در همین پست یا از طریق ایمیل زیر با ما در میان بگذارید تا به آنها پاسخ داده شود.
cyrus04corporation@gmail.com

 


(تاریخ انتشار صفحه:  5 تیر 1396)
(تاریخ آخرین ویرایش:  2 شهریور 1399)


 

(لینکهای مرتبط با این موضوع):

 


 

(طبقه بندی موضوعات):

اسکرین سیور برای کامپیوتر

اسکرین سیور تقویم سال برای کامپیوتر

اسکرین سیور متفرقه برای کامپیوتر

نرم افزار کامپیوتر

انیمیشن و ویدیو

آمار تیم ها در جام جهانی فوتبال

بیوگرافی فوتبالیست ها

فوتبالی

فینال جام جهانی فوتبال

غیره مطالب فوتبالی

بیوگرافی بازیگران

ماه تولد

اطلاعات کشورهای جهان

عکس آدامس

ویتامین ها

مطالب و موضوعات متفرقه