آدامس آیدین 94 که در اوایل دهه 70 توسط شرکت داداش برادر وارد بازار شد. سری اول آن مربوط به سالهای 90 تا 93 فوتبال ملی جهان بود و قیمت آن هم 15 تومن (تک تومن) بود.

 

(صفحه 1)
آدامس فوتبالی 94 آیدین سری اول

(صفحه 2)
آدامس فوتبالی 94 آیدین سری اول

توضیحات

آدامس های فوتبالی آیدین که در اوایل دهه 70 توسط شرکت داداش برادر وارد بازار شد و بین پسر بچه های آن روزگار بسیار طرفدار داشت و از کیفیت چاپی بالایی هم برخوردار بود. سری اول آن مربوط به سالهای 90 تا 93 فوتبال ملی جهان بود و قیمت آن هم 15 تومن (تک تومن) بود و آدامسی بسیار بزرگ و مستطیل شکلی داشت که فوق العاده شیرین بود ولی خب اکثر بچه ها به حوای عکس فوتبالیست داخل آن آنها را می خریدند. جلد هر آدامس رنگی جدا داشت مثلا آبی, قرمز, مشکی یا غیره و روی آن عکس یک جفت کفش فوتبالی انداخته بودند. از 88 عکسی که داخل این مجموعه قرار داشت بیشترین تعداد متعلق به تیمهای آلمان, آرژانتین و برزیل بود شاید به دلیل پرطرفدار بودن این تیمها در آن دوران بود. همینطور کارلوس والدراما و یورگن کلینزمن بیشترین حضور را در این عکسها داشتن. از جالبترین عکس آن هم می توان به شمارهء 84 امیلیو بوتراگوئنوی معروف اشاره کرد که در عکس یک دست آن را پاک کرده بودند انگار بازیکن یک دست نداشت و معلول بود. یکی از عکسهای داخل آدامس ها عکس جایزه بود که به گفتهء نوشته خود عکس اگر تعدادی از آن برگه های جایزه را جمع آوری می کردید و به شرکت داداش برادر ارسال می کردید جایزه ای دریافت می کردید. البته بعد از گذشت این همه سال شرکت سازنده این آدامس ها می تواند با اضافه کردن صفحه ای در سایت رسمی خود نوستالوژی خیلی از کودکان آن دوره را زنده کند ولی نمی دانم چرا علاقه و تمایلی به این کار ندارد. از آن دوران 20-30 سالی می گذرد ولی هنوز هم خیلی از بچه های آن دوران با این عکسها خاطرات تلخ و شیرینی را به یاد می آوردند و حتی خیلی ها هنوز هم دنبال این عکسها می باشند. در این والپیپر زیبا مجموعه ای از این عکس ها را در قالب استایل و بک گراندی زیبا برای شما آماده کرده ایم, باشد آنهایی که همیشه در حسرت داشتن کلکسیونی از این عکسها بودن به آرزوی خود رسیده باشند.

 


 

جلد و کاور

جلد هر آدامس رنگی جدا داشت مثلا آبی, قرمز, مشکی یا غیره و روی آن عکس یک جفت کفش فوتبالی انداخته بودند. البته بنده تا همین 6-5 سال پیش تمام جلدهای آن را داشتم ولی چون فکر نمی کردم روزی می شود آنها را درون اینترنت قرار داد و جذابیتی برای کاربران دارد همه را دور انداختم. ولی سعی کردم تا آنجا که می شود شکل جلد آنها را با فتوشاپ طراحی کنم و برایتان قرار دهم. به نظر خودم شباهت زیادی به جلد واقعی آن دارد.

 

جلد آدامس آیدین 94    جلد آدامس آیدین 94    جلد آدامس آیدین 94    جلد آدامس آیدین 94    جلد آدامس آیدین 94

 


 

(مشخصات)

سری: 94 سری اول

سال: 1372

کشور: ایران

سازنده: شرکت داداش برادر

تعداد عکس: 88

 

اطلاعیه: دوستان عزیز می توانند جهت همکاری برای ارسال توضیحات کامل تر و صحیح تر در مورد آدامس های آیدین سری اول و تکمیل والپیپر با ارسال بخش های ناقص عکس در والپیپر ما را یاری دهند. نام و مشخصات آنها هم در این صفحه درج خواهد شد. با تشکر

 


 

(مشخصات والپیپر 1)

سازنده: ® Cyrus

رزولوشن: 2680x1500

حجم: 616 کیلوبایت

فرمت: jpeg

سال ساخت: 1394

لینک دانلود:  دانلود والپیپر

 

(مشخصات والپیپر 2)

سازنده: ® Cyrus

رزولوشن: 2680x1500

حجم: 830 کیلوبایت

فرمت: jpeg

سال ساخت: 1394

لینک دانلود:  دانلود والپیپر

 

جهت دانلود در سایز اصلی بر روی عکس کلیک راست کرده و گزینه Save Image As را بزنید.
مشکلات, پیشنهادات و نظرات خود را در همین پست یا از طریق ایمیل زیر با ما در میان بگذارید تا به آنها پاسخ داده شود.
cyrus04corporation@gmail.com

 


(تاریخ انتشار صفحه:  4 تیر 1396)
(تاریخ آخرین ویرایش:  2 شهریور 1399)


 

(لینکهای مرتبط با این موضوع):

 


 

(طبقه بندی موضوعات):

اسکرین سیور برای کامپیوتر

اسکرین سیور تقویم سال برای کامپیوتر

اسکرین سیور متفرقه برای کامپیوتر

نرم افزار کامپیوتر

انیمیشن و ویدیو

آمار تیم ها در جام جهانی فوتبال

بیوگرافی فوتبالیست ها

فوتبالی

فینال جام جهانی فوتبال

غیره مطالب فوتبالی

بیوگرافی بازیگران

ماه تولد

اطلاعات کشورهای جهان

عکس آدامس

ویتامین ها

مطالب و موضوعات متفرقه