آدامس آیدین 94 سری دوم بعد از سری اول آن منتشر شد با استقبال زیادی روبرو شد که در اواسط دهه 70 توسط شرکت داداش برادر وارد بازار شد و بین پسر بچه های آن روزگار بسیار طرفدار داشت.

 

(صفحه 1)
آدامس فوتبالی آیدین 94 سری دوم

(صفحه 2)
آدامس فوتبالی 94 آیدین سری دوم


توضیحات

آدامس های فوتبالی آیدین سری دوم که بعد از سری اول آن که با استقبال زیادی روبرو شد در اواسط دهه 70 توسط شرکت سازنده آن داداش برادر وارد بازار شد و بین پسر بچه های آن روزگار بسیار طرفدار داشت و از کیفیت چاپی بالایی هم برخوردار بود. سری دوم آن مختص جام جهانی 94 آمریکا بود که توپهای داخل عکس را با لوگوی آدامس آیدین جابجا کرده بودند. در این سری 91 عکس قرار داشت که تیمهای آرژانتین و آلمان بیشترین تعداد عکس را در این میان داشتند. همینطور به ترتیب مارادونا, روبرتو باجو و لچکوف هم بیشترین حضور را در این سری داشتند. از جالبترین عکسهای این سری می توان به شمارهء 5 اشاره کرد که کنت اندرسون بازیکن  سوئد بسیار بلند تر از بازیکن تیم رومانی به هوا پریده است و عکس شمارهء 39 که پرز داور کلمبیایی در حال شوت کردن توپ بادی بسیار بزرگی است و همچنین شمارهء 43 پرودن بازیکن رومانی در حال بوییدن کفشهای خود می باشد. موارد جالب توجه دیگری هم در این سری وجود داشت, مثلا 91 عکس در این سری قرار داشت و تنها کشورهایی که در این عکسها وجود نداشتند آمریکا میزبان جام جهانی 94 و کامرون تیم شگفتی ساز جام جهانی قبلی بود. قیمت آدامس هم 15 تومن (تک تومن) بود و آدامسی بسیار بزرگ و مستطیل شکلی داشت که فوق العاده شیرین بود ولی خب اکثر بچه ها به حوای عکس فوتبالیست داخل آن آنرا می خریدند. جلد های آدامس ها در 2 سری بودند. یک سری مانند رنگین کمانی بود و سری دیگر و پس ضمینه ای 2 رنگ و با یک دربازه فوتبال. و کمتر بقالی بود که از این آدامس های پرطرفدار نداشته باشد. البته بعد از گذشت این همه سال شرکت سازنده این آدامس ها می تواند با اضافه کردن صفحه ای در سایت رسمی خود نوستالوژی خیلی از کودکان آن دوره را زنده کند ولی نمی دانم چرا علاقه و تمایلی به این کار ندارد. از آن دوران 20-30 سالی میگذرد ولی هنوز هم خیلی از پسر بچه های آن دوران با این عکسها خاطرات تلخ و شیرینی را به یاد می آوردند و حتی خیلی ها هنوز هم دنبال این عکسها می باشند. در این والپیپر زیبا مجموعه ای از این عکس ها را در قالب استایل و بک گراندی زیبا برای شما آماده کرده ایم, باشد آنهایی که همیشه در حسرت داشتن کلکسیونی از این عکسها بودن به آرزوی خود رسیده باشند.
 


 

جلد و کاور

جلد های آدامس ها در 2 سری بودند. یک سری مانند رنگین کمانی بود و سری دیگر و پس ضمینه ای 2 رنگ و با یک دربازه فوتبال. البته بنده تا همین 6-5 سال پیش تمام جلدهای آن را داشتم ولی چون فکر نمی کردم روزی می شود آنها را درون اینترنت قرار داد و جذابیتی برای کاربران دارد همه را دور انداختم.

 

جلد آدامس آیدین 94 سری دوم

 


 

(مشخصات)

سری: 94 سری دوم

سال: 1373

کشور: ایران

سازنده: شرکت داداش برادر

تعداد عکس: 91

 

( با سپاس از بسام که در تکمیل این والپیپر ما را همیاری کرد.)
اطلاعیه: دوستان عزیز می توانند جهت همکاری برای ارسال توضیحات کامل تر و صحیح تر در مورد آدامس های آیدین سری دوم و تکمیل والپیپر با ارسال بخش های ناقص عکس در والپیپر ما را یاری دهند. نام و مشخصات آنها هم در این صفحه درج خواهد شد. با تشکر

 


 

(مشخصات والپیپر 1)

سازنده: ® Cyrus

رزولوشن: 2680x1500

حجم: 729 کیلوبایت

فرمت: jpeg

سال ساخت: 1397

لینک دانلود:  دانلود

 

(مشخصات والپیپر 2)

سازنده: ® Cyrus

رزولوشن: 2680x1500

حجم: 923 کیلوبایت

فرمت: jpeg

سال ساخت: 1397

لینک دانلود:  دانلود والپیپر

 

جهت دانلود در سایز اصلی بر روی عکس کلیک راست کرده و گزینهء Save Image As را بزنید.
مشکلات, پیشنهادات و نظرات خود را در همین پست یا از طریق ایمیل زیر با ما در میان بگذارید تا به آنها پاسخ داده شود.
cyrus04corporation@gmail.com

 


(تاریخ انتشار صفحه:  4 تیر 1396)
(تاریخ آخرین ویرایش:  2 شهریور 1399)


  

(لینکهای مرتبط با این موضوع):

 


 

(طبقه بندی موضوعات):

اسکرین سیور برای کامپیوتر

اسکرین سیور تقویم سال برای کامپیوتر

اسکرین سیور متفرقه برای کامپیوتر

نرم افزار کامپیوتر

انیمیشن و ویدیو

آمار تیم ها در جام جهانی فوتبال

بیوگرافی فوتبالیست ها

فوتبالی

فینال جام جهانی فوتبال

غیره مطالب فوتبالی

بیوگرافی بازیگران

ماه تولد

اطلاعات کشورهای جهان

عکس آدامس

ویتامین ها

مطالب و موضوعات متفرقه